|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
| Såg i dag en vit F20 på stan, Herregud vilken ful skapelse. Jag brukar alltid tycka mer om BMW:s nya bilar när jag ser dem i vrklighet och hittills har jag inte blivit besviken tills nu när jag såg F20. Jag skulle hellre välja en Golf . Där har BMW:s designer gjort bort sig om man tror att de kommer att locka till sig köpare från Golf. Jag tycker faktiskt E87:an ser bättre ut. | |
|
tycker det är lite oproportionerlig... men också i många fall, jevulskt fet: Länk |
|
|
Nu har den där som du länkar till större och snyggare fälgar än bilen jag såg. :) Bilen ser verkligen opropotionerligt i förhållande till allt annat på bilen. Det tyckte jag i och för sig att Z3 Coupén var också när den kom. Men men... |
|
| aa fälgar gör mycket för helheten, så är det. jag får ett intryck av att huven är ganska lång på bilen, och det gillar jag faktiskt. ska jag säga något om vad jag tycker mindre om så får det nog bli strålkastarna... | |
|
Begriper inte allt oreserverat hat hos vissa mot designen på nya F20 - totalt obegripligt enligt mig. I och för sig skulle jag aldrig köpa en i vitt, då den färgen gör sig bra på väldigt få bilmodeller... Själv tycket jag att nya ettan är riktigt snygg exteriört och helt fantastiskt snygg interiört. Både utsidan och insidan är ett stort fall framåt gentemot förra modellen rent utseendemässigt. Att bilen dessutom är fantastiskt trevlig att köra gör ju inte saken sämre... Smaken är ju som baken, det vet vi, men det jag inte begriper är att man kan tycka att den är SÅ ful. |
|
|
Tyckte E87 var stenful när den kom... nu har jag en... Tycker fortfarande att det är en av BMW's lågvattenmärken gällande design men det ser man ju inte när man kör och körmässigt är det den bästa sedan E30! ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Man ser F20 allt oftare nu och i mina ögon växer den. Blir snyggare och snyggare. | |
|
Smaken är som baken... Men fan ni har ju ingen bak! Eller smak!! :) Exakt en sån här såg jag hos BMW-handlarn och den var fanimej sjukt snygg. Jag var väldigt nära att köpa just då och hade tänkt mig en blå men när jag såg denna fanns inget annat än vit. Länk |
|
|
Länk Jag hade ju givetvis sett den på bild tidigare men det är verkligen en bil som blir väldigt mycket snyggare i verkligheten än på bild. |
|
|
Men har inte i stort sett alla bmw bilar behövt sätta sig lite i designen, när den kommer hatar alla den. - oh shit fulaste bmw byggt bla bla märket kommer gå i konkurs typ. sen låter man det gå ett halvår och man börjar se några i trafiken och sedan så småningom tycker ganska många att den där var ju ganska snygg.... |
|
|
Fälgarna gör mycket men jag tycker också att den är riktigt snygg. Verkligen +1 på corzairs inlägg, håller med i allt. Men - om det t.ex. hade varit en Skoda så kanske jag inte kommit över tröskeln att ens börja fundera på om E60 var snygg. Jag tyckte verkligen att det var ett extremt designmisslyckande när den kom men gillar dem nu. Jag "kan ta" en del bara för att det är BMW. |
|
| Var på Bmw och tittade på en idag. Riktigt ful! | |
|
Om man söker på snygg bil,snygg design,mm lär F20 inte komma upp på google den saken är klar och visst hade man lite av samma känsla när E60 kom men detta är något helt annat. Jag hade möjlighet att köpa en F20 men varje gång jag tittade på den så smakade det illa till skillnad mot E82 Coupén som växer mer och mer och jag kan ibland bara stå och titta på linjespelet i min och tycka att dom har lyckats få 1 serien intressant och jag har under flera år varit sugen på en 1 serie men gillade inte halvkombi stuket så det blev Audi x 2 istället tills Coupén dök upp,tyvärr så kanske det blir en Coupé baserat på F20 styggelsen och då är det byebye BMW igen. Förra gången jag skulle byta min 330iT E46 var det likadant med nya 3-serien T då som såg ut som en Primera eller liknande i baken och det var inte förrän sista faceliften den blev snygg. |
|
| Står en F20 på jobbet som jag tittar på dagligen för att färsöka smälta in gilla.Men det går inte fronten ser förskräcklig ut passar inte in på bilens övriga linjer. | |
| Så kul, alltid samma tongångar när en ny modell kommer :) samma visa när e90 kom och när e60 kom. | |
| Enig. F20 ser ut som stryk! | |
| har sett den live flera gånger och tycker inte om sport line men urban line är riktigt snygg.. tycker det är fulr när man har njurar med kromad kant och svarta ribbor,, helsvart eller så som urban line har ska det vara. sedan så behöver ju f20 stora fälgar för att se normal ut.. framljusen är lite si och så men tycker bilen är riktigt fin i övrigt.. skulle lätt kunna tänka mig en sådan när det är dags att byta bil igen | |
|
Oj, den där Kellners var riktig... FUL!!! Fälgarna är alldeles för stora!! Finns inga däck eller skivbromsar kvar att se! Ser ut som en oxkärra.... Tycker att en vanlig F20 ser OK ut, inte snyggt men inte fult. Samma gäller E87 när den kom med små fälgar. M-sport däremot lär blir lite småfet och sen kommer folket som lyckas klä den ännu mera smakfullt... men som Magnus säger, en bil är till för att köra... |
|
|
Det är verkligen kul det här med smaken och baken. Johiscos länk till en "sjukt snygg" F20 ovan är nog den minst attraktiva jag sett på bild. Denna modell passar INTE i vitt och fälgarna är bland de fulaste jag sett... Kör själv med 16" fälgar och tycker det ser bra ut. Har sett snygga 17" men 18" tycker jag generellt inte ser bra ut på denna modell. Allt enligt min högst personliga smak förstås ;-)) //Uffe |
|
|
Kellenersfälgarna var verkligen fula, jag håller med. Gillar dock skarpt m-paketet som nyligen är aktuellt. Länk Fick tyvärr inte beställa orange för frugan.. Men svart Länk funkar ju :) |
|
|
Hadeexakt samma upplevelse som grodan, tyclte den var ful på bild men de brukar kunna växa lite då man ser bilen i verkligheten ...men här blev den snarare ännu fulare! Föräldrarna var inne på förra 1an för något år sen men jag lyclades övertala dem att inte köpa en så ful bil, blev en golf gti istället. Denna gång är jag övertygad om att jag inte ens behöver övertyga dem... Att det blir samma visa varje gång en ny modell presenteras stämmer ju inte. Nya 5an har fått bra lovord på forumet och 7serien är ju knappast sågad. Likaså senaste 3an. Tycker fortfarande inte att en std e60 är snygg men ett lyckat m-paket räddade den. I F20s fall så kan inget rädda den... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.