AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.876

BMW 520d Touring -12 - problem med att importera musik från USB till HDD

po
4
potrillo
520d Touring -12
Förstår ej varför men när jag pluggar i USB-stickan och sedan då skall importera musiken (finns bara ett sätt att göra det på ->CD/Multimedia/Alternativ/Importera musik från USB), så överför den bara några album. När jag sedan linkar upp stickan med lapen så finns alla album där.

När jag först provade så la jag in typ 7-8 album, tre st av dom blev överförda till HDDn i bilen. La sen in säkert 10 st till och när jag skulle importera så stod det enbart att "inget mer återfanns på USBn", eller nåt sånt.

Någon som haft samma problem?
po
4
potrillo
520d Touring -12
Jag bör tillägga att jag inte upplevt detta problem på 520d -09 men det funkade också lite annorlunda då man spelade upp musiken direkt från stickan och inte behövde gå genom hela "importera" processen som man måste nu.
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Du har inte vanlig USB-ingång så att du kan spela direkt från USB-stickan? För att se om det fungerar ok, menar jag.

Jag har både och i vår bil och jag har inte upplevt de problemen du upplever, det har alltid gått bra att både spela upp direkt och importera till HDDn. Har dock inte importerat några jättemängder musik via USB, men någon GB i alla fall utan problem.

Är USB-stickan formaterad med FAT32? Kan alltid vara värt ett försök.
po
4
potrillo
520d Touring -12
Tackar för svar. Vad jag förstått så kan man inte spela direkt från USB-stickan, öht, i denna modell. Det tycker jag är väldigt dumt, att man måste importera innehållet till resten av musiksamlingen för att kunna lyssna öht.

Den är formaterad med FAT32 ja.
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23