|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur jag får bort detta !? ser för j-ligt ut , ungefär som bränd spilolja . Se bild på : Länk MVH TONY ///M3 | |
|
Tyvärr så funkar inte bilden..Är det sånt som jag hade i min 325 så kan det gå bort med rubbing och en massa tid =) ____ Länk ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
J-L telia , har tagit bort sidan ;-( (snart fixat) Motorlack är något som BMW har sprutat i alla , motor utrymmen . Ser ut som bi vax och fungerar ungufär som vanligt vax . Då skiten inte sätter sig lika lätt , MEN efter några år med värme så blir detta brunt och man ser precis var dom har sprutat det . Tyvärr inte jämt utan med rinigar och allt . Har provat med motortvätt och fälg tvätt men det släpper inte . Har även försökt med bilvax. Tacksam för svar ! MVH TONY ///M3 |
|
|
Det brukar lossna om man tvättar delarna i mycket varmt vatten och högtryck. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
| Klorin ! =) | |
|
Fick bort mitt med Kemiskt Ren Bensin... skölj med vatten efteråt... ;o) /Jake |
|
|
Tack för alla tips ! men fick inget ut av det att fungerar . Bästa tipset om hur man får bort det kommer här : ta en isskrapa och hyvla bort motorlacken , fungerarde kannon och tog max 5 min att få rent motorutrymmet med . Sedan vaxa ytan för att skydda . MVH TONY ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.