|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har efter år av trånande äntligen köpt mig en BMW M635 och fick den igår. Har inte fått ngt gjort öht idag utan hela dagen har gått till att sitta o känna o klämma o putsa o fejja :) Jag är genuint glad för att jag kom över ett så fint ex. Tack till Patrik, alias M635-förever, för konsultation under köp-processen! Kommer det att vara några större träffar i västsverige i sommar med fler E24:or etc? Tänkte själv delta på Tjolöholm Classic iaf, vilka andra måsten finns i sommar? Vet inte om jag kan lägga upp bilder här så jag länkar till Faceook där jag lagt upp den med lite bilder: Länk Syns på vägarna när vägsaltet sopats bort! MVH Jarmo Järvinen Jarmo / 7H Bil AB | |
|
Hmm..det blev inte en klickbar länk? Ngn som vet hur man gör en sådan? www.facebook.com/7HBil Jarmo / 7H Bil AB |
|
|
Hej och grattis till köpet! :-) E24:or är sköna att åka långt i :-) så varför inte ta en premiärtur till BMWCS "spring break" på Mantorp sista helgen i april? Hoppas vi ses där! vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Märkligt... länkarna brukar bli klickbara av sig själva. | |
| Grattis! Ser ut som ny ju, vilket fantastiskt exemplar! Vi ses på Tjolöholm :) | |
|
Hej! Vad står på schemat på BMWCS "spring break" på Mantorp sista helgen i april? Är det både lör-sön? See you there !! Hade varit kul att ställa ut bilen i ngt sammanhang. Hoppas inte det blir för mkt reklam nu, men bilen står på min arbetsplats, 7H Bil AB i Kinna och alla som vill är välkomna att komma på kaffe och kika på M635 som dock inte är till salu :) Kanske skulle vi ha en M-träff eller en E24-träff hos oss i Kinna? Jarmo |
|
|
Se där ja! Grattis Jarmo, vilken vacker bil. Nu hoppas jag att jag får se dig på vägarna med den också. Man blir ju lite trött på alla Ferrari och Lamborghini i våra trakter... :) //Ulrik |
|
|
Hej, Vet inte exakt, kolla på www.bmwcs.com och se vad som står på klubbens hemsida. Det brukar alltid vara en trevlig tillställning, även om det varit kallt något år. Omkring 200 bilar brukar det dyka upp så det finns en hel del att titta på och folk att prata med:-) I år är det både lördag och söndag, jag skulle tro att lördagrn blir mest välbesökt. Snart kommer det nog att dyka upp en e24 samlingstråd till träffen, det brukar göra det vid den här tiden :-) Förra året var uppslutningen lite lam, men som mest har vi varit 32 st e24:or om jag inte minns fel. Vi brukar samlas vid Statoilmacken och åka i karavan in på området :-) Vi syns! vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Grattis till en mkt snygg bil Jarmo !! Ser ju ut som ny på bilderna. Mvh Janne |
|
|
Grattis till att ha köpt en fin bil - ser fantastiskt fin ut //Ulf |
|
|
Vilken tjusig bil! Ang. länkar, Detta forum fixar inte att länka till https, bara http stöds (är det inte dags att fixa detta?). Men, Facebooksidan kan också nås via http: Länk mvh/ Anders |
|
|
Grattis Jarmo! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för kommentarer och hjälp med länken! Visst är den fin ?!? Jag får nypa mig i armen. Jarmo |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Grattis! Myyycket fin är den! =) Mvh Patrik |
|
In i h.....e vad fin den är, ett JÄTTEgrattis. Mvh Jonas Brinell |
|
|
Grattis till ett fint exemplar ! Lätt att jag skulle komma med min 635a till Kinna för en kopp kaffe, och lite skitsnack ! Som träff i på din "Hemmaplan" kan jag rekommendera Sportvagnsträffen mellan Tranemo och Borås, där kan det vara såhär trevligt. (Brukar vara mot höstkanten) Länk Dock räknas inte 635an alltid som en "Sportvagn" så det är inte säkert att man hamnar bland Lotus och Ferraris, men det finns gott om "GT bilar" och liknande också. Tjolöholm, är ju också trevligt. Förra året låg jag och ulkade i foster ställning på toaletten, med en nyvaxad bil i garaget attans skit, speciellt när man lovat att ställa ut bilen till BMW klubben :( |
|
| gratis till en underbart vacker bil.. tror att e24 är en drömbil för alla oss här på forumet | |
|
Ser jäkligt fin ut! Tummen upp! Ses på Tjolöholm :) /Michael |
|
| Grattis till nyförvärvet - rätt kulör också! | |
| Attans vad fin den var, Grattis!!! | |
|
Tack för alla vänliga ord!! Jag har nu anmäl mig till Tjolöholm Classic samt anmält medlemskap till BMWCS. Jag har aldrig varit på Tjolöholm, ngn som vet hur det är upplagt? Blir man per automatik ställd med bilar av samma märke, eller är det helt fri placering med blandat huller om buller? I anmälan skulle man endast ange bilmärke och modell. Kanske är det att svära i kyrkan, men jag kommer även att ta med min Citroen Padda 1974, och det hade ju varit smidigt att ha bilarna brevid varandra. Kul förresten att nya M6:an premiärvisas nu. Även om generna hunnit förändras totalt med generationerna så känns ju min M635 liite mer aktuell :) Speciellt nr de visar vissa av bilderna i rött: Länk Ses på vägarna i sommar & på Tjolöholm i maj :) Jarmo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.