|
|
|
|---|---|
| Länk .. F30 verkar har vuxit en hel del jämfört med e90.. tyckte att e90 var perfekt storleksmässig men alla bilar blir ju bara större och större för varje generation. hur som hellst så är f30:s design väldigt lyckad och det är väl egentligen e90 också,med undantag för vissa detaljer så som ögonbrynen på njurarna.. | |
|
Håller med ditt inlägg helt och hållet. Ögonbrynen var en rejäl miss.. Kanske hade de redan LCIn klar från början? |
|
|
Nya trean börjar bli stor! Utan att ha sett den i verkligheten, nästan för stor. Hoppas den inte känns stor och klumpig utan mer snärt och alert än E9x. |
|
|
mest oroande av vad man kan läsa är att körkänslan verkar nedtonad jmf med E90, styrning mm. Låter lite oroväckande för de av oss som är nöjda med dagens modell. (på väg att bli en Audi?) |
|
| Jag har läst tester där man hävdar motsatsen, att köregenskaperna vässats ytterligare. Tyvärr kan man ju inte bilda sig en egen uppfattning förrän vägarna är torra och bilarna fått på sommardäck. Jag hade hoppats kunna lägga en beställning nu i februari, men tänker avvakta till jag kört bilar med standardchassi, sportchassi och det adaptiva chassit med sommardäck på torr asfalt innan jag bestämmer specifikationerna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.