|
|
|
|---|---|
|
Om man vill ha en andrabil, säg en Z4. Coupé, för den är snyggast. Hur är det för en golfare - kan man trycka ner en golfbag i skuffen? Golfare, svara gärna hur ni gör - om det finns här på AP. mbh gf | |
| Länk | |
| Två mindre baggar är inga problem, om man tar ut driver och hybrid från bagg. | |
| *gäller för cab | |
|
I cabben jag hade var det inga problem att få in 2st golfset med drivers på diagonalen. ------- //Lövet |
|
|
Är det en 3,0 du funderar på så blir det så här Länk Inga problem. |
|
| Inga problem, ev får du som sagt plocka ur drivers om det är två bagar. | |
|
Men hur blir det i en M? Tycker batteriplaceringen är väldigt märklig i M coupen, känns som en nödlösning påkommen i sista minuten. Mvh Johan |
|
|
Tack för svaren, bilden var ju bra (även om baken kanske är slimmad). Det ser ut att gå bra. Svaret är alltså JA. /CF |
|
|
Trots batterilådan i hörnet så sväljer en M oväntat stora saker! Länk Länk |
|
| Inga problem att åka 2st samt 2st normala bärbagar. Får även plats med lite längre drivers 48". | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Jag har en bärbag och den får plats i min Z4 M Coupe. Dock får jag ta ur driver, spoon och hybrid och lägga dom på tvären. :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.