|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Style 313. | |
|
Här är min favorit Länk Ingen fälg gör sej bättre på en lagom sänkt e36 med m-paket. Liten men sportig. |
|
|
Länk-fail... Style 24 är det hur som helst. Länk |
|
|
Style 68 har alltid varit en favorit: Länk |
|
| CSL så klart ! | |
| Style 42 hade jag på min 540iM och tyckte de passade kanon. På vintern körde jag Style 81. Tycker det är en underskattat fälg som ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. | |
| Finns många snygga BMW fälgar. Jag är en riktig torsk på just Style 128, Helst i 21". Så får hålla dem som min favorit BMW fälg. Köper eventuellt en uppsättning när jag kommer hem från semestern, för att ha till framtida BMW :) | |
|
Jag är svag för Alpina fälgarna. Söker en uppsättning till min 750 e38 och har annons inne. Alltid i tid |
|
|
M-system 1 (turbinerna) är iaf M fälgar där de satt prestanda och funktion först och andas mest Racing! det var på den tiden M bilar inte var för trendiga posörer som inte kunde köra bil! sen är det många som tycker dom är svinfula och lika många som tycker de är svinsnygga! Black Metal Elitism -///Maaneskyggens slave |
|
|
Gillar personligen Style 162 mest. Fet och fin! Länk |
|
| Stjärneker! | |
| CSL | |
|
alpina classics är mina favoriter Länk |
|
| Räknas verkligen Alpina? ;-) Jag sätter en röst på style 172 annars. | |
| 172M. Fast 225M är också riktigt lyckad | |
|
M5 C.P fälgen, M3 CSL-fälgen och några av BMW M Performance senaste designs. 172M har jag alltid gillat. Framförallt som 20" replika på en CBM E60 M-sport. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.