|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!! Har tagit av mina angel eyes från min e39 1997 och märkte att vid lampsockeln på baksidan sitter fast med lite metalltråd och att själva hållet vid ingången till xenonlampan är sönder. Jag har de gamla xenonmodulerna som är lite större. Finns även håll för angel eyes lampan som tydligen fanns för original. Vill köpa nya lampor men tydligen finns det inga angel eyes xenon som passar för mina xenon ballaster, bara den andre lite tunnare och som skruvas in i själva lampan. Vissa sajter har sagt att jag måste byta xenon ballasterna till de mindre...Finns det verkligen ingen som vet något? T.o.m själva frontglaset verkar vara fastlimmad, fick inte loss den heller. Finns det några strålkastare som det går att använda mina ballaster och moduller eller om jag byter till de mindre, är det något som jag ska tänka på? Någon som har gjort det som kan dela med sig? Säljs det någonstans strålkastare så att jag slipper? Och som finns håll för lampan som ,lyser upp angel eyes ? Vore tacksam för svar! | |
|
Hej! Är det fabriks.monterade alt. eftermonterade lysen/strålkastare? Du kan kolla med Schimedmann.se (De har en hel del tillbehör & rep.kit till strålkastare & diverse. (Fixade min glass-gasket därifrån). |
|
|
Tillägg* * Kan du fixa fram ett par foton så man får se hur allt är monterat/ skick?! Ett exemplar [img]Länk |
|
| Har bilder, men vet inte hur jag ska lägga in de....Tror det ska vara fabriksmonterade, eftersom xenon kom inte in i sverige förrän 2001 om jag inte är ute och cyklade, men i tyskland kom de ut med xenon...om jag kan få hjälp med att lägga in bilder så hade allt varit enklare...... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.