AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.670

Hållare till mobil och gps i 3-serien

Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Letar efter en go hållare till min iPhone 4 samt min garmin gps så man slipper framförallt sugproppen i rutan.

Har kört med Brodits hållare i min förra bil, själva fästet till mobilen var ruskigt bra men hållare som man hakade i instrumentpanelen var sådär, eftersom det inte vara någon fastskruvad version så lossnade den väldigt lätt,

Är det någon här inne som har några förslag på hur man sätter en GPS samt mobilen på ett snyggt sätt i 3-serien?

Mvh Johan
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Eftersom ingen visste något gällande min fråga kanske jag kan hjälpa andra,
Hittade allting jag behövde på brodit.se, de har hållare för många bilmodeller samt olika mobiler. Till min hade de flera olika baser så jag kunde bestämma vart den skulle sitta på panelen, givetvis utan skruvar!
Gjorde även en egen lösning så min gps sitter bra samt att jag drog elkabeln bakom panelen, bild kan skickas vid intresse.

// Johan

BMW CS #08970
Ul
65
Ulfis
BMW 330d Touring -10
SAAB 9-3 SC 2.0T -06
Honda VFR 800 -08
En bild vore väldigt intressant. Min brodithållare ligger i en plastpåse och väntar på montering.
Ni
967
Nip
320i-04
Har använt www.24.se mycket, de har massor av sådant. Grymt snabb leverans också.

Både baserat på sugproppar för rutan och att sätta i ventilationsgallren - och diverse tillbehör till dessa.
Mi
1.167
Micleg
iX1 msport 2023 med mycket utrustning
F11 520d -15 X08 HK HUD nav ACC/radar NightVision
Mina Brodit-hållare för bilarna, Saab 9000, 9-5, BMW E61, E90 och F31 har alla suttit kvar utomordentligt bra. Är du säker på att du gjort rätt?
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Micleg, vilken variant använder du till F31?
Visa användare
ProPro-medlem
5.124
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
Finns mycket brodit grejor på eBay. Tror det är lite billigare där än här hemma.

Länk

ni
567
nikasp
VW Passat Alltrack 2017
Är inne på tredje bilen med Brodit i alla varianter. Snygga och diskreta men dyra. Gillar speciellt de där fästena med kulled som kostar attans mycket.
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Lovade att lägga upp en bild på min uppsättning,

Länk

// Johan

BMW CS #08970
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.