AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
6.918

Z4 hos Kornhags i Borås

ab
55
abstruse
528i F10 2010
I egenskap av familjefar och därmed utrustad med "familjekombi" går man och drömmer om en sommarbil. Har hittat följande Z4 hos Kornhags i Borås:

Länk!

Någon som har koll på bilhandlaren ifråga, ris eller ros?
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Va ett tag sedan jag skrev här men när jag läste Borås så fick man börja knappa lite på tangentbordet igen =)

Köpt bilar där tidigare som fortfarande är i familjens ägo. Lika nöjd då som nu. Känner till flera objekt som sålts vi Kornhag utan nåt att anmärka på. Min erfarenhet är att du kan känna dig helt trygg o handla av honom.

pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Jag har handlade en bmw 325 cab av Kornhags bil för många år sedan och både bilen och handlaren var mycket trevlig:-)

MVH Peter
ab
55
abstruse
528i F10 2010
Tackar ödmjukast för svar. :)
Visa användare
65
Z4-spekulant
Z4 2.5 roadster -03
Hoppsan, där ser man - var själv inne hos Kornhags nyligen och kikade på cabben (-03 6000 mil)! Fick ett ganska gott intryck av försäljaren. Kikade egentligen på slk:n bredvid ("belgisk" -05:a som gått 1500 mil...hm) men har allt mer hängt upp mig på Z4 nu...

Visa användare
65
Z4-spekulant
Z4 2.5 roadster -03
Ok... en liten uppdatering: Z4 -roadstern på Kornhags är nu reserverad åt undertecknad... På onsdag bär det av för provtur och troligtvis köp!

Ingen stolsvärme, är det en italienimport?
Visa användare
65
Z4-spekulant
Z4 2.5 roadster -03
Det är stolsvärme och en Belgare.

Visa användare
65
Z4-spekulant
Z4 2.5 roadster -03
"har" stolsvärme ska det givetvis stå... och "är" en Belgare... får skylla mitt bedrövliga språkbruk på vårsolen...

Visa användare
65
Z4-spekulant
Z4 2.5 roadster -03
Dags att knoppa märker jag... ;-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.