|
|
|
|---|---|
|
I egenskap av familjefar och därmed utrustad med "familjekombi" går man och drömmer om en sommarbil. Har hittat följande Z4 hos Kornhags i Borås: Länk! Någon som har koll på bilhandlaren ifråga, ris eller ros? | |
|
Va ett tag sedan jag skrev här men när jag läste Borås så fick man börja knappa lite på tangentbordet igen =) Köpt bilar där tidigare som fortfarande är i familjens ägo. Lika nöjd då som nu. Känner till flera objekt som sålts vi Kornhag utan nåt att anmärka på. Min erfarenhet är att du kan känna dig helt trygg o handla av honom. |
|
|
Jag har handlade en bmw 325 cab av Kornhags bil för många år sedan och både bilen och handlaren var mycket trevlig:-) MVH Peter |
|
| Tackar ödmjukast för svar. :) | |
|
Hoppsan, där ser man - var själv inne hos Kornhags nyligen och kikade på cabben (-03 6000 mil)! Fick ett ganska gott intryck av försäljaren. Kikade egentligen på slk:n bredvid ("belgisk" -05:a som gått 1500 mil...hm) men har allt mer hängt upp mig på Z4 nu... |
|
|
Ok... en liten uppdatering: Z4 -roadstern på Kornhags är nu reserverad åt undertecknad... På onsdag bär det av för provtur och troligtvis köp! |
|
| Ingen stolsvärme, är det en italienimport? | |
|
Det är stolsvärme och en Belgare. |
|
|
"har" stolsvärme ska det givetvis stå... och "är" en Belgare... får skylla mitt bedrövliga språkbruk på vårsolen... |
|
|
Dags att knoppa märker jag... ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.