|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
"Gilla" Fint där Arne!! Mvh Patrik |
| Fint och tack för en trevlig träff. | |
|
Det är så fint gjort att man saknar ord. En riktig tankeställare. Fr.o.m. nu så kommer jag att tanka 3 liter mindre varje gång och spara slantarna till nästa möte. 1 mil nöjeskörning mindre tar jag gärna för en bild utan en tom stol. Perre |
|
|
Till er som vill sprida vårt tack och vår efterinfo till de som t.ex. inte har Facebook, så använd infosidan, som Michael Edeskans nu efterträff-fixat! Länk |
|
|
Hej! Tack för en väl genomförd Bimmers träff=) Jag tackar även blekingebilradio.se för det fina presentkortet på 2000kr. Över 21000kr till barncancerfonden tummen upp! Är det ett spikat datum för nästa träff? Bara Min Wagn! |
|
|
Tack TNK! Vi har två datum vi funderar på mot sensommaren. Återkommer så fort vi vet. Kul att du blev en av vinnarna! Vi hade ett prisbord på nästan 30 000 kr! Som ni vet var allt som krävdes för att få en lott, att man kom i en BMW (oavsett modell), betalade 40 kr (som vi skänkte oavkortat till Barncancerfonden). |
|
|
Ni som vill se bilder från träffen så finns det lite bilder här på min företagssida Länk Kommer även repotage i Bilsport i butikerna nu på torsdag. Dom som prenumererar fick tidningen redan i fredags. |
|
|
Jag kan gladeligen meddela att vi igår spikade ett datum för årets andra och även sista träff. Vilket datumet är kommer att meddelas innan juni är slut, då ni också kommer få all träffinfo. VI startade året med en fenomenal träff OCH kommer gå i mål som segrare, ALLIHOPA! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.