|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Ett tips på övernattning är Clarion Collection Hotel Bolinder Munktell, ett populärt hotell som ligger centralt i Eskilstuna, där det finns bra garage att parkera era kärror. För den som vill är det gamla fabriksområdet bakom hotellet ett populärt ställe att fota bilar. Telefonnummer till hotellet är: 016-167800 Det verkar som de flesta övernattarna kommer att bo här. Kanske får ni sällskap av Jonas Eriksson och gänget från Jaws Motorsport och av Viktor Örtegren och gänget från Schmiedmann. Om ni är hungriga, så har jag här märkt ut sex stycken matställen, som bara ligger 6-7 minuters gångväg från hotellet. Länk |
|
|
Öskustens samåkningstråd har precis kommit upp! Den utgår från Gävle. Klicka på länken, skriv upp er och joina karavanen, som kommer sammansluta med Uppsala, vidare mot Västerås (där även Dalarna ansluter) och vidare mot Eskilstuna Motorstadion. Jäklar vilket "BMW-tåg" som kommer fara fram på E18 mot träffen... Länk |
|
|
Uppsala, time to sign up! Er samåkningstråd ligger nu uppe! Länk |
|
|
ÄNTLIGEN!! Nu finns våra nya dekaler för beställning! Dekalerna är 195 mm långa och 28 mm höga inklusive kronan. Tillgängliga färger är silver, svart eller vit. Pris: 1 st för 35 kr 2 st för 60 kr 4 st för 100 kr 6 kr tillkommer för kuvert och porto. Maila antal, färg samt namn och adress till: bimmersofsweden@live.se Betalningsinstruktioner kommer tillbaka i ett mail till dig. Jag hoppas att vi får se dekalerna på så många BMW (och andra märken) som möjligt, runtom i vårt avlånga land. KOM IHÅG, det är helt valfritt om man vill köpa. Länk _______________________________________________________________________ Det är nu 26 stycken anmälda till bankörningen, så anmäl dig snarast då det bara finns 50 platser. Dessa bilar är hitills signade: * BMW M3 E36 * BMW Hartge H35 * BMW 320 E30 * BMW M3 Turbo E30 * BMW 323Ci E36 * BMW M3 ESS E46 * BMW M5 Turbo E34 * BMW 1M Coupe * BMW 325 Turbo E36 * BMW M535 Turbo E28 * BMW 135i Coupe * BMW M5 E39 * BMW M3 E46 * BMW 1M Coupe * BMW 330D Coupe * BMW 330D Touring E46 * BMW 540 E34 * BMW 325Ci E46 * BMW 320 Turbo E36 * BMW M3 E92 * BMW M535 E28 * BMW 120d * BMW 135i * BMW 335iAM E90 * BMW 335iA E92 * BMW 120dM |
|
|
Söndagsglädje i dubbel bemärkelse! Vi har i och med de (just nu) 322 anmälda som KOMMER, slagit det tidigare rekordet på 320 anmälda (detta var på träffdagen, som jag skrev i inlägget ovan). Och som nämnts innan, detta är BARA anmälningarna på Facebook, så mörkertalet är bara positivt här! ______________________________________________________ MEN NU... för att "fira" detta kan jag härmed berätta att det kommer att finnas en rullande landsväg på träffen 26 maj, för den som vill bänka sin BMW! Dessutom behöver man inte föranmäla sig eller liknande, utan det är bara att göra sin anmälan på plats. Kostnaden är 500 kr per bil. Bänken mäter på bakhjulen. Bra va? :) Over and out for now. |
|
| jag kommer bänka min 540 e39 | |
|
Om man kanske skulle ta och besöka detta evenemang, blir ju isåfall första bmw träffen man varit med om :) Och jag är mycket sugen på att bänka min BMW för att se hur många hk som lever kvar i den ;) |
|
|
Grymt grabbar! Klart ni ska bänka! Skönt att ni inte behöver föranmäla er heller! Välkomna 26 maj! |
|
|
Örebro/Värmland! Nu ligger er samåkningstråd uppe! Anmäl er bums ---> Länk |
|
|
En glad nyhet, som följs av en till inom kort... Tidningen Bilsport kommer och gör reportage på träffen 26 maj! :) Länk |
|
|
Vi har nu gjort i ordning en träffsida så vill ni tipsa någon om träffen länka till den här sidan. Här ---> www.bimmersofsweden.se |
|
|
Då så... här kommer en mycket glädjande nyhet. Ett mycket välkänt företag är härmed anmälda som utställare till träffen 26 maj. Det är folieringsföretaget Autostripe. De har folierat allt som går att foliera. Bl.a. LOADED, Jon Olssons Lamborghini LP670 och vår medlem Freja Moberg Söderbloms M3! Riktigt jäkla kul att de kommer! Jag kan meddela att de kommer ha med sig ett par [b]RIKTIGA[/b] "godisbitar i påsen"! :cool: Kolla gärna in deras hemsida: Länk Länk |
|
|
Ang. bankörningen: får jag köra med min Z4 Roadster eller måste jag ha hardtop ? /Anderz3 |
|
|
Hej Anders! Du får köra med den som den är. Med vänlig hälsning |
|
| Hoppas det kommer en samåkningstråd för jämtland! Det är ju trots allt 60 mil, tråkigt att bara vara 2 bimmrar ner ;) | |
| EDIT: annars kan man ju haka på i Gävle iofs! :) | |
|
Hehe, precis!! Tips till ALLA, joina Facebookgruppen där det är en hiskelig aktivitet dagarna i ända. Vill ni läsa och tips om träffen, så gå in på Länk Långt ner på sidan ligger en länk till en .pdf som är utskrivningsbar. Detta för att tipsa/lappa BMW´s om träffen. Go, go, go... |
|
| FACEBOOKGRUPPEN ---> Länk | |
|
Idag är det två månader till träff och fler anmälda än någonsin! Glöm inte att göra din! |
|
|
Hej. Jag kommer, inbokad på clarion. Kjelle M.V.H. Kjelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.