|
|
|
|---|---|
|
Någon som provat den här usb grejen på e39? Länk | |
|
Hej jag är oxå fundersam att sätta i min e39 men vill ju oxå vet om nån fler prövat. Har nån harman/kardon idrive i min nu men funkar ju nästan me bara iPad/iPhone fast den laddar inte iPhone och aux. Men såg nånstans att den fanns än att köpa under tusenlappen tro ja de va lätt att montera. Med vänlig hälsning, Robin Lojvet med bmw |
|
|
Köpte en liknande variant/troligtvis samma då det var samma bild iaf, från Ebay. Den fungerade tyvärr inte, tanken är att den skall använda cd växlar ingången.Men stod bara No discs på min. Skall skicka tillbaks min idag och få en ny. Får hoppas den fungerar då. |
|
|
JAg har kontakt med en säljare av den här grejen: Länk En sak som har samma funktion ungefär, men billigare. Enligt vad säljaren hävdar så kommer den inte fungera till min 530 -03, den kommer inte funka mjukvarumässigt till min stereo tydligen. Trots att det tydligt står i annonsen att den ska fungera... Eller så är det kombinationen med navigatorskärmen. Enligt den här sidan: Länk så kom min radiodel aug 2002, så jag antar att det är den som gör det. Du kanske har samma radiomodul i din bil Karl-Johan? ________________________ Mer är bättre! |
|
| beställde en sån igår återkommer med svar om det var något att ha! | |
|
Jag blev erbjuden att köpa en "yatour module" istället. Den ska tydligen funka, 65€. Återkommer när jag har fått den. ________________________ Mer är bättre! |
|
| Hur blev resultatet för er som beställde? Funkar det bra? Var det lätt att installera? | |
| det funkar i bilar som inte har dsp, jag hade dsp så det funka inte för mig... | |
| jag hade en kenvood kos-a210 funkade klockrent med både usb minne eller min sony ericsson arc skulle tydligen funka o koppla in en hårddisk med ,om nån e intresserad så har jag den kvar | |
|
Lyfter den här tråden då jag försöker koppla in en Yatour YTM-06 "virtuell" cd växlare i bilen. Ska bara vara att koppla in på cd växlarkablarna i bak. Får det inte att fungera. Har DSP men den "analoga" varianten utan coax kabel och då ska det fungera. Henrikkarlsson90, hur gick det för dig. Någon som monterat denna med framgång? |
|
| Jag har ju en e39 sedan och skulle också vilja ha USB i den.. Någon som vet något som fungerar?? | |
|
Om man bara söker efter Aux så köper man aux kit från bmw för ca 600kr, cd växlaren försvinner inte och stereon upptäcker att det är inkopplat direkt. Bare gén! |
|
|
str8, på e39 gäller bara det på bilar byggda efter 09/2002....då är det superlätt, man kan köpa den här tex. Kablar finns fördraget fram bakom stereon. Har man en tidigare e39 är det mer komplicerat. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.