|
|
|
|---|---|
|
Kan inte tycka den låter spec vasst är det pga turbo tro? Länk | |
|
Nej, jag håller med. Vad är det med alla nya bmw´s och de där fula reflexerna bak på kjolen nu för tiden? Innan brukar de finnas på bmw bilar utan m-paket, men nu finns de på både m.paket och m-bilarna. Tycker det är en fruktansvärt ful detalj! |
|
| Är ni säkra på att det är en M3 och inte 335i eller rentav 340i? | |
|
Den har ju dom karaktäristiska M3 utblåsen iaf. Sen tycker jag väl att den låter relativt vass ändå. Låter ju aningen som en E46 M3. |
|
| Jag tyckte inte alls att den lät som en e 46 m3..visst man hör att det finns power under huvven men andra sidan de e ju bara en video.,. | |
| ´det lovar ju gott i alla fall.. tycker att dagens är fruktansvärt fin :D | |
|
Kan inte vara nya M3:an, jag tror mer på 335. Varför? Jo, motorhuven ser inte ut som en M3 huv av nyare modell. Men samtidigt så ser utblåsen ut som om det vore en M3:a. Men mysko är det i alla fall. Kanske försöker man dölja att det är en 335 genom att få utblåsen att se ut som en M3:a eller vice versa. Ca 1:59 i videon kan man se i bakgrunden en coupé som är maskerad, vad kan det vara för nåt då? |
|
| Ju mer jag kollar desto mer tror jag att det faktiskt är nya M3:an, det ser man på skärmar. Däremot tror jag inte att huven kommer att se ut så när den lanseras. | |
| Skulle gissa på att det är nya cupen????F30 eller vad den nu ska heta | |
| tror med det är nya m3:an.. coupen är kanske nya m4:an för från och med denna generation så blir sedanen m3 medans coupe och cab blir m4.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.