|
|
|
|---|---|
|
Hej! var inne på affären idag, parkerade som vanligt och stängde av bilen samt låste. När jag kom tillbaka låste jag upp och skulle starta bilen, men icke, den startade inte.. Har kopplat bort + kabeln och kollat säkringar, allt verkar frid och fröjd! larmet funkar heller inte längre, fick det och funka 1 sväng. Tillslut efter en massa prövande gick bilen helt plötsligt igång och den funkade som den skulle, men stänger jag av den vill den inte starta igen.. Tändningslåset som strular eller är det något annat enkelt problem som en säkring eller liknande? Emil | |
| Glömde och tillägga att startmotorn dras inte runt eller liknande heller. | |
| Klickar den när du vrider till start? Lyser instrumenten upp? | |
| Inget klickande, så inte dåligt med ström. har även dubbla batterier i bilen. Instrumenten lyser upp och fläkten mm.. funkar som det ska. | |
|
Det var startmotorn som var felet, när man slog på den så hoppade den igång igen. Så får byta denna, någon som vet vad en original kostar? |
|
|
På skruvat.se går en startmotor på 1 301:- /st. Art. nr 21654 Kolla med bildelsbasen.se alt. laga.se för en begagnad. - Bayerische Motoren Werke AG - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.