|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna bilen utrustningsmässigt? Enda jag känner saknas är bluetooth, men det kanske är lätt att eftermontera? S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Anpassning till sportchassi S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Sportratt läder S2BGA LT/ALY WHEELS DOUBLE 161/MISCHB BMW LM-fälg dubbeleker 161 S302A ALARM SYSTEM Stöldskyddsanläggning S386A ROOF RAIL Takreling S3ACA TRAILER TOW HITCH Släpvagnskoppling S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Innerbackspegel automatisk avbländade S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Skjutbart armstöd fram S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC), bak S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S544A CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION Farthållning med bromsfunkt. S563A LIGHTS PACKAGE Belysningspaket S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional P7RRA DYNAMICS PACKAGE Paket Dynamic P7RSA COMFORT PACKAGE Paket Comfort S842A COLD CLIMATE VERSION Utförande för kallt klimat S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Extra-Export tankning S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Korsvis manövrering utgår S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning svenska S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Halvljusautomatik-koppling S8SPA COP CONTROL Styrning COP S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Karossytsskydd S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Exterieurdelar in vehicelfärg S4AGA INTERIOR STRIP TITAN. DULL Innerprydnadslist Titan matt S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska De koderna jag inte förstår riktigt är: S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Anpassning till sportchassi Gammal kod för sportchassi? Verkar vara annan kod på nyare E9x? S302A ALARM SYSTEM Stöldskyddsanläggning Alltså ett faktiskt larm med nivåsensor, siren, osv? S563A LIGHTS PACKAGE Belysningspaket Är det denna som har lampor i dörrhandtagen och sånt också? S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Halvljusautomatik-koppling Har det med corona-ringarna att göra? För det sitter det på alla E9x med Xenon? | |
| Hur är det med AUX, finns den i alla bilar eller finns det inte i denna? | |
|
E46 eller E9XX?? ska du eftermontera bmw org bluetooth så räcker inte med x-antal 1000 lappar beroende på till vilken modell AUX kan du fixa genom enbart en BMW-Aux kabel |
|
|
E9XX såg jag nu...org bmw bluetooth kostar minst 10´papp att eftermontera. tycker den optionen är grymt bra,iallafall i min m3cab-2006 |
|
| Ja precis, E91 för att vara exakt. Sökte lite här, jag skulle tro att jag klarar mig utmärkt med en parrot-enhet och koppling till ratten, visst kan jag se på min bil idag vem som ringer, men jag tror inte jag kommer att sakna det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.