|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Men med Volvo har du garanti. |
|
| Det där med garantin är sant.. | |
|
Nu kanske ni tycker jag e dum i huvedet men men personligen är jag lite sugen på denna:-) Länk Kolla jämförelsen med just 328i längre ner på sidan, dessutom lär det säkert komma en ATS-V också och en sån kombi kanske inte hade varit så dum. Most bang for the buck:-) |
|
|
Jag har precis köpt min 335a. När jag letade bil så kollade jag även på T6 modellerna. För min del så sprack det på inredningen. Tycker den är fruktansvärt tråkig. Och ful ratt.. Annars var jag också inne på en sådan först. Med priset som argument för.. |
|
|
Simon76 vet du precis köpt din 335 och du verker ju vara väldigt petig, dessutom låter ju du din sambo bestämma sånt med:-) Personligen kan jag inte bry mig om en ratt eller list är mindre snygg om annars bilen som helhet tilltalar mig. Personligen gillar jag lite udda bilar dem får gärna ha rött skinn och trä istället for svart och alu lister som nästan ALLA har incl. min egen. Individual is da shit:-) |
|
|
He he ;) Lite off topic nu. Men det blev ju faktiskt till slut beige skinn, och listerna är bytta till svart gloss.. Och att sambon fick vara med att bestämma var tvunget, då det egentligen var hennes tur att byta bil.. |
|
|
Vad fick du pröjsa för listerna? |
|
|
4100kr. BMW original ;) Kolfiber kostar 12000kr.. |
|
| Vad hade du innan trä eller? | |
|
Borstad aluminium. Det var också ok, men jag tyckte det blev en färg för mycket. Plasten ovanför listen är svart, och under är den beige. |
|
| Just det ja har ju sett din bil på garaget döhhh stnd annars hade jag köpt dem om det vart trä | |
Verdi |
Jag leker faktiskt med tanken på att ta en Black R som leasingbil på firman. Helt ok förmånsvärde men samtidigt S4-prestanda och väldigt hög utrustningsnivå. Det som gjorde mig sugen var att jag provsatt en V60 T6 på Upplands motor när jag följde farsan dit för att kolla på en V70. Tyckte skinnet i stolarna och på ratten var bra mycket mjukare än på min E91:a. Gillade även stolarnas komfort som f-n. Sitter helt perfekt i den bilen. Allt till samma pris och förmånsvärde som en mediumutrustad 520d F11, vars extra storlek jag skulle utnyttja 2 ggr om året. Får väl se till att farsgubben köper en V70 som jag kan låna i värsta fall. :) ps. Angående Champagne vs annat bubbel: Läs lördagens DN. Kronstam reder ut begreppen och skriver bland annat att den sämsta champagnen är jämförbar med den bästa cavan. Om man vill vara snäll. :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.