|
|
|
|---|---|
| har kollat lite på x1:an och vill höra lite synpunkter från er som äger en sådan.. hur är dem? hur är kvaliten, då vissa detaljer känns riktigt plastiga?? förbrukning och övriga synpunkter?? det borde väl även snart komma en facelift vilket gör att priserna kanske sjunger lite på den befintliga modellen | |
|
Efter 2st 3-serie Touring och en 20k mil i dem, 4k mil i min X1 är jag överlag nöjd. Mest saknar jag rullgardinen i lastutrymmet (det är något sorts nät som man ska hobbymeka upp, har inte orkat börja med skiten ens) och insynsskyddet som känns mycket billigare. Funkar men bättre i 3an. Saknar även delbar baklucka! Mugghållarna är ett skämt, men jag har alltid glömt att speca dem i mina bilar så vafan liksom :) I övrigt, kanonbil, man sitter bra, går fint, bra värme, Ok prestanda för en suv-wannabe, lastutrymmet är inte stort men det funkar för oss med 2 barn. Takbox är förstås ett bra komplement när det är dags för fjällen. Överlag mycket nöjd. Skulle jag ta en X1 eller en X3 om jag fick välja just precis idag? Osäkert. Antagligen X3, den nya är för jäkla läcker! mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.