|
|
|
|---|---|
|
Måste byta skivor o belägg på min bil. Ska köpa Brembo MAX skivor men jag vet inte vilka belägg jag ska köpa. Nån som vet vad det finns för prisvärda sådana o vad dom kostar?? mvh Daniel Finns på icq: 60288954 | |
|
Jämför med originalskivor& belägg dom brukar för det mesta vara riktigt prisvärda och dessutom bra. Mvh Asken |
|
Lotus Samuel |
Jag har reddot belägg på min 325:a, kör mycket bana och dom funkar väldigt bra. säljs av Länk |
|
Jag har reddot skivor och belägg. Skulle inte ha för hårda klossar till Brembo MAX då dessa inte är riktiga sport-skivor utan mera "häftiga" standardskivor. Kanske de enklaste EBC klossarna, de svarta med kevlar, så att det inte dammar. /J - Livet börjar vid 250 km/h - |
|
|
Vi åker på Gula Pagid fram och de funkar suveränt, 12 timmar tävlingsåka + 3 timmar träning och det syns knappt. Vi åker originalskivor runt om, finns knappt något som är bättre än BMW Original sen kan ni borra och slitsa dom hur mycket som helst för utseendet, men funktion finns direkt över disk :) Kan avråda från att köpa Tarox, monterade nya Tarox bak på bilen inför förra racet, de bara försvann och vi/jag åkte sista timmen stål mot stål :/ |
|
|
_Johan_:Vart får man tag på Pagid belägg? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.