|
|
|
|---|---|
|
Samtliga BMW från årsmodell 98 till och med 2006 med ACC som jag haft har haft problem med att de knorrar från och till på lägre nivå/flås. Och läser man runt här på forumet verkar det som ett mycket vanligt problem, även på nyare bilar. Varför lyckas inte BMW ta itu med problemet? | |
| Ja men 2007 gjorde de det eller? Jag upplever inte problemet i någon av mina dock. | |
| Har det problemet nu på vintern med min | |
| Det är Bosch:s fläkt som lider av något slags konstruktionsfel. Även vid byte uppkommer fenomenet. Finns en del om detta på e46fanatics.com. | |
|
samma problem i min från 99 dock e36 modellen(den sista). ljudet uppstår strax över mitten av effektläget ... försvinner så fort man höjer eller sänker.. |
|
|
OK, fixade man detta vid LCI:n? Jag har haft två E61:or och aldrig hört något knorrande (från fläkten!). ---- BMW CS #6212 |
|
|
Har samma problem med min e60! Har däremot aldrig upplevt detta problem med mina tidigare bmw! Samma problem diskuterar vi även nu på 5-serie forumet: Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
Min LCI har visst kvittrande i låg fart. Framförallt när det är kallt ute. Försvinner efter ett par minuter. ------- //Lövet |
|
|
"har ett visst" ------- //Lövet |
|
|
har hört att även x1 har samma problem MvH Bmw 4-ever |
|
| På mina knorrade det bara när det var kallt ute, och det tycker jag är uselt för en bil som BMW. Hade det varit en Toyota eller Passat hade jag köpt det, man får vad man betalar för men en BMW? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.