|
|
|
|---|---|
|
Jag har minsann blivit utvald - fick ett brev hem från Sifo som berättade att de gör en undersökning beställd av BMW. Via Nätet fick jag fylla i hur nöjd jag varit med mitt BMW-ägande under de snart 2 år jag haft bilen. Ganska vettiga frågor ställdes, och lagom många, så det var en trevlig upplevelse. Skulle vara kul att veta hur BMW använder sig av materialet... ---- BMW CS #6212 | |
| Kan du dela med dig av frågorna? Vore intressant och se vad BMW intresserar sig av för information. Tex hade de frågor om kundbemötande, support och goodwill? Eller var det enbart hård produktfakta? | |
|
Det var övervägande del om bemötade; om jag varit inne flera gånger med samma fel, och varför jag i så fall dök upp igen (dvs nytt fel, följdfel, samma fel igen etc) men också frågor om hur det ser ut, hur vänlig personalen är, fick jag vänta länge, fick jag den utlovade tiden etc etc. Ganska omfattande frågor så vill man verkligen göra höja ribban så finns det nog en hel del att ta ur. Undrar just om de tar alla, eller om jag blivit utvald... "ta med den där petnoga killen", typ... :o) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Jo, de har fått höra från din lokala handlare att du har synpunkter och skickar därför direkt till dig. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.