|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Och det finns ju en shark som man känner igen lite mer än de andra;-) Mvh, Per-Magnus | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Nä men titta, kalendern officiell nu! =) Jo en där känner man igen lite extra bra. Och där är en med samma stripes som min, är några stycken från både USA och Australien som fick inspiration från min. =) Mvh Patrik |
| vilken porr :) | |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Och nu har jag mailat Brian, för en kalender måste ju pryda garageväggen. =) Mvh Patrik |
|
Kul! :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| riktigt snygga bilder:D | |
|
Så ska en kalender se ut !! Grattis till dig Patrik ! Inte dålig merit att få med bilen i en sån kalender. Kan vi inte gå ihop och köpa fler kalendrar på en gång. Jag köper gärna minst en och betalar förstås frakten inom Sverige om nån som beställer till sig vill bemöda sig att ta två till mig också samtidigt. Mvh Janne |
|
|
Jag tar också en om det blir gruppköp! --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Kan bara säga jättegrattis, nästan som en nominering till världens Snyggaste bil och i finalen endast E24 som vi alla redan visste är sååå Snygg. Skitkul Patrik. (jag hade varit JÄTTEmallig). Mvh Jonas Brinell. P.s. Har självklart beställt |
|
|
Grattis Patrik ! Fredrik, du vet väl att din B7 var med i 2010 års kalender.. Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Grattis Patrik! Imponerande Om någon ordnar gruppinköp av kalendrar så är jag med på en Mvh / Ulf |
|
|
Hej ! Gruppköp !! Nu har jag beställt 10 st kalendrar. Ska ha en själv och då återstår 9. Priset med frakt från US blev ca 110 kr per kalender när jag beställde 10 st. Det enda som tillkommer är självkostnaden för mig att skicka den till dig. Vet inte exakta summan där men det kan väl inte bli mycket per postbrev. Nu är det upp till Er som visat intresse att boka en kalender. Först till kvarn med undantag av Er som redan skrivit in sitt intresse för gruppköp. Ni har förtur men vill ni inte ha en så meddela mig så går turen till andra. Spiidfriik och bmw.csi vill ni fortfarande ha en ? Skriv ut ev. intresse för en kalender i tråden så blir det inget tjafs om i vilken ordning ni visat intresse om det blir fler som vill vara med än det finns kalendrar. Mvh Janne |
|
|
Jag anmäler mig! Du kanske kan lägga ut hur du vill ha betalning. Skickar min adress på powerpost. Tack för visad handlingskraft!!! Mvh, Per-Magnus |
|
|
Tack för det Per-Magnus ! Ja jag tänkte att varför kan inte jag vara den som tar initiativ istället för att vänta på att nån annan ska göra det. =) Tänkte att ni som köper kan sätta in pengar på mitt konto. Kommer att skicka kontonumret via PM till Er som beställt men det gör jag först när jag sitter med kalendrarna i handen. Mvh Janne |
|
|
633csi Absolut - Jag köper en kalender - tack för initiativet! Mvh / Ulf |
|
|
Nu har jag fått besked att kalendrarna gått iväg ! Mvh Janne |
|
|
Sitter med ett mindre antal "Sharks of 2012" kalendrar kvar om det är nån som vill köpa. Pris 150 kr styck inkl frakt hem till dig. Skicka ett PM med Er adress om ni vill köpa en. Såg på länken i första inlägget att det var slut på kalendrar nu. SOLD OUT !! Så passa på nu ! =) Mvh Janne |
|
Har fortfarande inte fått min!? Så jag tar gärna en, så har man 2 när den andra kommer. =) Mvh Patrik |
|
Jag bugar för almanackan som kom på posten :) Nu ni, Nerdfakta om kalendern. April Bilen Mörkblå har likadana OZ-Racing som mina här tror jag. Länk Dessutom med svart lackerade split bultar, extremt udda !! De första jag sett på hela Interwebbs September bilen har en mycket noggrann däck kille ! 10 poäng till den som kan lista ut varför :P Mvh Daniel |
|
|
Aprilbilen har original BBS RS 007 och inget annat. Känns lättast igen på dom svarteloxerade BBS skruvarna. Ett original tillbehör endast till M635CSI och endast till årsmodell 1984 och tidiga 1985. Kostade runt 40 000kr som extrautrustning då det begav sig. /Johan |
|
|
Är det en TRX 415 då eller ? Dom vart extremt lika mina OZ-Racing. Som med andra ord fortfarande är det enda exemplaret jag sett ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.