AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
554

Knutstorp

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Är det någon som ska till Knutstorp 3-4 augusti? Jag funderar på att åka dit. I alla fall försöka vara där på lördagen. Skulle vara kul att se någon E32.

//Schnitzer
Japp. Jag är där på lördagen.

Mvh.
Micke Olsson
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Om man vill ställa ut, måste man vara medlem i BMW Club Schweden då? Hur mycket kostar det att ställa ut? Vad mer händer egentligen, blir det körning på bana för de som ska tävla och en utställning med BMW bilarna?

//Schnitzer
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
Samma här, skall dit på lördagen.

//Palle
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Schnitzer; jag rekomenderar dig verkligen att komma till knutstorp. Det är bmw träffen nr 1 här i landet. Om du inte ska delta i bankörning eller övriga aktiviteter så går det att parkera bilen i banområdet för en midre parkerings avgift, men jag vågar inte svara på om man måste vara medlem för att ta in bilen på området...men det är här säkert någon annan som vet bättre...Men varför inte slå till och bli fullvärdig bmw "tok" och lösa medlemskap ändå? kanske tom ta några varv på knutstorpring när du ändå är där? Om jag inte är fel på det så kommer det ner än norsk e32 som brukar få bekänna färg på banan ;-) Ang tävling, så är den ända tävlingen som kommer äger rum, bmw cupen som håller 2 deltävlingar + träning. Men allt angä tider mm kan du läsa här Länk

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det låter ju trevligt. Jag ska bli medlem snart har jag tänkt. Min brorsa är medlem och han får en massa roliga intressanta tidningar och erbjudanden. Om man inte får komma in med bilen på området så får jag ställa den utanför i värsta fall. Skulle ändå vara roligt att ställa ut om det gick. Har ju i och för sig inte hunnit göra något med bilen än, men jag har planer för den i framtiden. Tycker att BMW är helt fantastiskt bilmärke och de tillverkar de bästa bilarna i världen om jag själv får välja. Har varit runt i hela Tyskland och nere vid BMW Museumet i München så man har fått sett en hel del. Var också förbi Alpina fabriken i Buchloe men då var det tyvärr stängt så det var lite otur. Skulle verkligen vara kul att se den där norska E32:an. Norrmännen brukar ju ha en del vassa vagnar de med. Hur som helst så ska det bli kul att se och vara med på träffen.

//Schnitzer
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Någon som vet om det kommer några tyska BMW:s dit?

//Schnitzer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.