|
|
|
|---|---|
Calle |
Jag funderar få att köpa en ny BMW Z3 2,2. Är det någon som har en Z2:a, är den bra. Vad vör man välja för tillbehör? Är andrahandsvärdet bra, hur mycket sjuknder priset efter ca. ett år? Vad kostar en helförsäkrning? Tacksam för svar... |
Marcus |
Hej Calle Bättre sommarbil än Z3:an får du leta efter. Jag själv har en Z3 2.0 och är mycket nöjd med den. Andrahandsvärdet på Z3:an är väldigt bra, så länge du säljer den på vårkanten eller sommaren. Försäkringen är också ganska vettig. I och med att du köper en ny bil så behöver du bara betala halvförsäkring. Jag själv betalar 4200:-/år för min bil. Bor i Stockholm (Vasastan)har full bonus och bilen är halvförsäkrad pga vagnskadegarantin. Köp bilen, stick över till Gotland i mitten av juli så förstår du vad jag menar med den perfekta sommarbilen(brudmagneten). Lycka till Mvh Marcus Nöjd Z3 ägare |
sebbe_bmw |
Hej Va ute och testade Z3 3.0.... den gixck jävligt fint ochbra |
|
Jag är en lycklig ägare av en Z3 2.8 Jag är mycket nöjd med den bilen. Vår försäkring (helförsäkring med extra tillägg och 5kkr i självrisk) med full bonus ligger på 10 kkr/år Vad gäller vindbrus mm med cabben nere så skaffade jag en detalj mellan störtbågarna som miskar turbulensen. Det gav ökad komfort. Vad gäller ljudnivå så är inte motorvägsfart ett sörre problem. Tycker det funkar bra med både sport körning samt att glida. Så skaffar du dig en Z3 så skaffar du en suverän bil. //Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.