|
|
|
|---|---|
| Har ingen riktig sprutt på spolningen av framrutan,nån som vet om det är nånting man kanske kan fixa själv? | |
| Hej jag tror det kan bero på att det håller på att frysa eller smuts i munstycken eller dålig/sliten pump. | |
|
Bilen har bara gått 4000mil,spolarvätskan har så bra frysskydd så den säkert pallar nästa istid,och det verkar inte vara stop i munstyckena,men man kan säkert peta lite i dom,verkar inte vara något tryck i slangarna.. |
|
| För lite ström til pump? Halvdålig säkring? Rena gissningar :) | |
|
På min e39 så var det ett läkage i en anslutning/slang som tog bort trycket. Mellan huven och tyget . |
|
| Kommer nästan ingen spolarvätska på rutan-ändå indikerar bilen låg vätskenivå nu,och det går bara i ett par deciliter innan det svämmar över i behållaren...skumt..jobbigt(dyrt) att lämna in bilen på verkstad varje månad med helt olika fel.. | |
| Vad har du för spolarvätska som är så bra då? låter ju nästan som om det skulle vara fruset. | |
| Har OK-mackens koncentrerade,har alltid funkat på mina tidigare VW-bilar,och Firmabil-Skodan har aldrig vägrat dela med sig av den till rutan trots att den stått ute hela kalla vintern medans BMW:n stått i varmgarage.. | |
| På min blev det veck på slangen vid huvöppningen. Prova spolningen med öppen huv. | |
| "ImolaM5" det var samma löjliga fel på min,man tackar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.