|
|
|
|---|---|
|
Länk Tacksam för svar | |
|
Svensksåld och dom milen och kanonskicka som han skriver så spontant känns det som en kanonbil=) 6k mil så ska den va rikitgt fin Fälgarna är ju ett minus men det dom går ju byta Sen är ju insp2 precis gjort och bara det är värt mycket Jaja vet ju inge mer men känslan va bra på denna, men får väl se när dom som har koll säger sitt=) |
|
|
Tycker fälgarna är riktigt fina. Antagligen OEM också eftersom det står BMW 19"? Osäker på om de kom med ett val med den färgen, om inte isf omlackade. Det är något på vänster "splitter" på fronten (höger om du ser från bilden). Man kan tro att det är något som speglar sig men det ser ut och vara något på de andra bilderna också. Skulle tippa på en lätt stöt med lacksläpp? Sedan för att vara totalt extremt petiga som vi är här....så saknar ena regskyltsskruven en vit hylsa. ;) Ser grymt fräsch ut och det lär inte finnas så jätte många sådana här bilar på denna mil kvar. |
|
|
Blackpearl: På den sida av skylten är hylsan blå, om vi nu ska vara extra petiga. :) |
|
| Lite äldre bilder: Länk | |
| Grodan: Du har så rätt! | |
| Man tackar ;) | |
| Såld! | |
| Var det din bil Froberg_racing? | |
|
Ja tyvärr var det min :( kommer sakna den som faan!!! Men jag blev tvungen att sälja den pga att jag startat eget företag precis och måste ha pengarna till firma bil.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.