AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
558

Nya 6-serien, inte bra...=(

Kommer se ut som en liten 7:a tror jag. "Ryggsäcken" kommer att finnas, Länk + andra fula detaljer! =(
Kommer BMW att göra någon snygg bil alls i framtiden?

/Manray/
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
det är ju en väl maskerad bil så man skall nog inte dra några förhastade slutsatser.
Jag tycker ändå att nya 6-serien ser rätt fräck ut. Tror nog det kan bli riktigt lovande bil om/när den kommer ut!

Min sida: Länk
As
11.615
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
JAg gillar designen på andra bilder jag sett på nya 6-serien. Lite diskret så där:)
Mvh
Asken
Letade efter andra bilder på E63:an och hittade dessa. Vet ni några andra/snyggare så posta gärna dom. =)

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
ingen design kan slå gamla 6-serien....
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Hugaligen, detta är inte vackert! Linjerna påminner om Hyundai Coupé... FÖRRA generationen.

Varför i farao gör di på detta viset?

Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D

Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! ->
här har du en bild Länk det kommer en m6 med v10 på 500hk
betriebsanleitung1
Vämjeligt.Nu är snart Bmw det fulaste jag vet.635/850 var perfekta men detta var något av det fulaste hitintills.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Som johann säger så är bilen på den första bilden maskerad, men jag erkänner att det inte ger mig någon ribba iaf...
Men alla andra bilder på nya 6-serien ser mycket lovande ut tycker jag!
Jag håller med wolv, jag tror att den kan bli jäkligt hårig när den väl kommer ut nästa år....

Crusty
Tyckte att nån av bilderna liknade en Merca!
Tycker BMW har gått för långt med sina designers!
Visa användare
364
bug
Passat GTE -16
BMW 530xd -07
Seat Leon Cupra
Det var många bud om samma bil..
Med tanke på att alla skall föreställa en ny 6-serie kan vi snabbt slå fast att vi inte har en aning om hur den kommer att se ut... ;P

Bug
-Schnitzerbumse med lite extra flås-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.