|
|
|
|---|---|
|
Kommer se ut som en liten 7:a tror jag. "Ryggsäcken" kommer att finnas, Länk + andra fula detaljer! =( Kommer BMW att göra någon snygg bil alls i framtiden? /Manray/ | |
| det är ju en väl maskerad bil så man skall nog inte dra några förhastade slutsatser. | |
|
Jag tycker ändå att nya 6-serien ser rätt fräck ut. Tror nog det kan bli riktigt lovande bil om/när den kommer ut! Min sida: Länk |
|
|
JAg gillar designen på andra bilder jag sett på nya 6-serien. Lite diskret så där:) Mvh Asken |
|
|
Letade efter andra bilder på E63:an och hittade dessa. Vet ni några andra/snyggare så posta gärna dom. =) Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| ingen design kan slå gamla 6-serien.... | |
|
Hugaligen, detta är inte vackert! Linjerna påminner om Hyundai Coupé... FÖRRA generationen. Varför i farao gör di på detta viset? Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
| här har du en bild Länk det kommer en m6 med v10 på 500hk | |
betriebsanleitung1 |
Vämjeligt.Nu är snart Bmw det fulaste jag vet.635/850 var perfekta men detta var något av det fulaste hitintills. |
|
Som johann säger så är bilen på den första bilden maskerad, men jag erkänner att det inte ger mig någon ribba iaf... Men alla andra bilder på nya 6-serien ser mycket lovande ut tycker jag! |
|
|
Jag håller med wolv, jag tror att den kan bli jäkligt hårig när den väl kommer ut nästa år.... |
|
Crusty |
Tyckte att nån av bilderna liknade en Merca! Tycker BMW har gått för långt med sina designers! |
|
Det var många bud om samma bil.. Med tanke på att alla skall föreställa en ny 6-serie kan vi snabbt slå fast att vi inte har en aning om hur den kommer att se ut... ;P Bug -Schnitzerbumse med lite extra flås- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.