|
|
|
|---|---|
|
hur man plockar ur radio enheten, hittar antaenn kabeln osv. sitter den i instrumentbrädan eller var? hittar jag subwoofer utgång lr rca utgång på bilen så jag kan montera bas och förstärkare? var sitter basarna orginalt? | |
|
Radiomottagaren sitter i c-stolpen på förarsidan. Mer info här: Länk Länk Länk I den här tråden hittar du lite mer info om hur högtalarna är kopplade: Länk Subbasarna sitter normalt under de främre stolarna. |
|
|
Radioenheten sitter skruvad bakom trälisterna på sidan om den, dessa sitter jävulskt hårt! Jag har fortf inte satt dit dom på min bil då jag ska byta radioenheten, jag kan ta ett kort så du ser exakt vart du ska bända. Slutsteget till basarna oavsätt ljudpaket sitter i bagaget på vänstersidan. Där bör du kunna hitta signal, vet inte om det är lågnivå dock. Det sitter tydligen dubbla antennmottagare i E65, den ena ska hela tiden försöka hitta bättre signal medans den andra sänder. Kul att veta. |
|
| är det inte en optisk ljudkabel som komemr dit bak då? jag kan vel glömma att hitta ett rca uttag att kopla min bas i.. tänkte göra en låda längst in i bagaget för det är liten risk att jag kommer behöva stuva nåt längst in där | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.