|
|
|
|---|---|
|
Tjena Ska köpa mina föräldrars Bmw 325D 2009 nästa vecka, och kommer beställa 19" fälgar och sänkning inför våren/sommarn. De är orginal sportchassi på den nu och ja tänkte beställa H&R 35/20 sänkning för vill ha den lagom låg. Men ska man kolla på 8,5" breda fälgar eller går de ha 9,5" bak på E90in utan att de ska bli problem att köra? Isåfall va ska man ha för däck fram respektive bak så de matchar varandra? Tacksam för svar å tips Mvh Johan | |
|
8,5 fram, och 9,5 bak är inga problem. Se bara till så att de har rätt offset(et). 235/35 fram, 265/30 bak. Iofs så vet jag inte hur sänkningen påverkar.. |
|
|
Tack för snabbt svar Låter bra, men va ska de va för et så de blir rätt? //Johan |
|
|
Nån får rätta mig om jag har fel.. Men nånstans mellan 35-40 tror jag nog blir bra. De som säljer fälgarna borde ha koll. |
|
| De fälgarna ja kollat på finns i 9,5" me Et 30 eller Et 20 så är de Et 30 man ska köra på då? för 8,5" fanns de i Et35 så sådana får de bli till fram fälgarna då | |
|
Jag undrar om et30 funkar på 9,5.. Det kanske går, men de kommer att hamna långt ut. Risk för att de tar i skämkanterna. |
|
|
ofan, ja då får ja köra me 8,5 båda fram och bak för vill ej riskera att de tar i om man åker full bil Tack för svar Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.