|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ang. Bosch stift, Min bil går bra med både Bosch (original monterade) och NGK. Faktum är att under uppvärmningen några sekunder efter att luftpumpen stannat kan man förnimma några små vibbar med med NGK stiften, icke så med Bosch. Just Bosch 4 elektrods platina har extremt tunn mittelektrod som borde komma upp i temp snabbt (självrensning). (Att motorn går fint i övrigt kan hasso intyga ;-)) mvh/ Anders |
|
| Jag har NGK ca 1500 mil gamla. Det går att förnimma lite variationer (inte vibrationer...) i gången på tomgång och lyssnar man i avgasröret hörs lite förändringar då o då. Vore kul om det gick att få perfekt tomgång så att det inte gick att märka nånting. Eller så är det så bra som det kan bli..? Lite cykel-till-cykel variationer "ska" väl finnas. | |
|
captainoats > Skulle du kunna vänta tills nästa vecka eller är det akut för din del? Jag kommer hem nästa vecka & kommer ha tillgång till jobbdatorn då. Har tyvärr inte listan framför mig, så kan inte nämna allt jag tänkt inhandla. Tack ändå! =) - Bayerische Motoren Werke AG - |
|
| Lugnt, jag kan vänta tills nästa vecka, hör av dig då | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.