AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.611

Kan man åka tillbaka ca 8 månader efter besöket och klaga?

Mu
494
Mugellorot
Bmw M3 -94
Hej.

Måste bara skriva av mig lite om det går för sig.
Jag kan börja med att skriva hur allt började.
Körde sönder tryckplattan på min m3 e36 i sommeras och lämnade då bort jobbet till en lokal firma då jag var nyopererad i ryggen och kunde knappt gå.

När jag kom hem från verkstads besöket tittade jag under bilen av någon anledning. Ser då att dem svetsat fast staget som går under bilen i karossen. Troligtvis dragit sönder bulten. Ringer direkt till dem och påvisar att jag tycker det är fruktansvärt oseriöst gjort. Varpå dem förstår och fixar till det veckan efter.

Nu var jag nere vid bilen och skulle skruva ner avgassystemet och ser till min fasa att idioterna svetsat fast ena upphämtningen till främre ljuddämparen. Dessa jävla svets nissar. Vad faan tror dem? Att jag inte ska märka nåt? Hade för övrigt nere systemet innan jag opererade mig och då lossnade skruvarna super enkelt.
Har jävligt svårt att fatta hur faan dem har lyckats dra sönder det.

Jag menar det är en m3, ingen jävla Volvo som ska skrotas nästa vecka. Nä har inga ord för hur jävla iriterad jag är nu. Ska aldrig mer lämna bilen till någon. Jag personligen ska göra varenda jobb på bilen. Då vet jag det blir riktigt utfört samt att den inte är i sämre skick när jag hämtar ut den.

Det är ju skit att jag måste fixa detta nu då jag ska in igen för en ryggoperation inom nån månad igen. Bara knapra smärtstillande och bita ihop.

Blev långt inlägg och ursäktar mig.
Tack för mig. Var bara tvungen att avreagera mig på nåt vis.

/Fredrik
be
182
beyma
BMW M3-03 343++ Halta kameler (Såld)
Klart du kan klaga trots att det gått 8mån..

Vad är det för tattar firma som gjort jobbet?? Kan vara bra att skriva ut så ingen annan åker på samma nit.

835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Vilka klåpare, inte f-n svetasar man väl fast allt man drar sönder på en M3... sånt pysslade jag med när jag hade epa-traktor, i värsta fall!
Mu
494
Mugellorot
Bmw M3 -94
Nä det är det jag menar. Man gör inte så på en m3. Eller man gör inte så på en annans bil!
Inte faan ska den vara i sämre skick när man hämtar den.
Nä jag vill inte skriva ut namnet på firman i dags läget. Men en sak är säker. Jag åker aldrig mer dit iallafall.

Det sjuka är att jag tycker det verkligen är tillfredställande att meka och skruva men ibland har jag som sagt inget alternativ mer än att lämna bort den. Iom att ryggen är som den är. Men en sak är säker. Nästa år är det jag som har garage för det är faan inte varmt att ligga i en ladugård med 5 minus.

Jag får ta och slå en pling till dem om jag orkar med. Ska kolla lite mer på det när jag blivit lite bättre i ryggen. Kanske går att trä in systemet på något vis.

/Fredrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.