|
|
|
|---|---|
|
Tog ur min Mk4 läsare för en vecka sedan när jag sålde bilen. Har köpt en annan bil och tänkte sätta i den men nu vill den inte ta emot skivan. Den har fungerat helt utan problem under dom 2 åren jag haft den tills nu när jag tänkte sätta i den igen. Den lyser som den ska men vill inte ta in skivan. Tryckte ut en skiva som satt i då jag skaffat en nyare utan problem men nu vill den inte ta någon skiva. Någon som har en teori? Någon i stockholms/mälardals området som kan kika på den kanske? | |
|
Frågan är HUR du gjorde, när du kopplade Bort mk4an.kopplade du bort batteriet direkt eller väntade du 5 min i sen kopplade bort den..och ingen dvd i läsaren.. |
|
|
Förklara gärna hur du gick tillväga när du kopplade bort den htpp://www.garaget.org/?car=250304 |
|
|
Vad var det för typ av skiva du tog ut och stoppade in? Den läser CD-skivor och DVD-skivor på olika sätt så det kan vara så att den funkar jättebra på CD men inte på DVD. (Min har det problemet. Ska ge mig på att byta laserhuvudet själv.) |
|
|
Tog loss batterikabeln och kopplade loss läsaren med skivan i. Kopplade in den med batterikabeln loss och skivan i. Tryckte ut skivan utan problem. Sedan var det problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.