|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man åka och titta på nya 3-serien? Någon återförsäljare måste ha dem hemma gömda nånstans? | |
| det undrar jag också.. har lekt lite i konfiguratorn och jag kan säga att ja väldigt gärna vill ha en luxury line eller en med m-paket | |
| Den 8e februari har iaf Kneippbadens bil förhandsvisning. Så de borde finnas några gömda hos de större handlarna from början av nästa vecka. | |
| Andra helgen i februari är det premiär för allmänheten | |
| hur många här har redan sett den?? | |
|
Jag har sett bilen förhandsvisningen i Gbg. Finare i verkligheten. |
|
|
såg dem på förhandsvisningen på Sheraton, Sthlm i november var det väl, riktigt fina och man satt riktigt bra både fram och bak. Blir en stor succé tror jag! /Anders |
|
| Första sändningen kan nog komma hit till veckan, min åf har tillverkningen vecka 1 och 2 så dom första kommer nog väldigt snart. | |
|
Riktigt snygg! Länk |
|
| En snik-line F30 och en svart okänd-line F30 står det hos Autopartner i Linköping idag iallafall såg jag. På baksidan förvisso men ändå :) | |
| Hade ju velat se en röd Sportline :) | |
|
Nikeman såg en röd med sportline i Gbg på förhandsvisningen och den var mkt snygg. Den gör inte bort sig.... |
|
|
Novation har en fin 335 sport på ingång som jag provsatt igår. Riktigt fin med skinn. /Anders |
|
| På Torsdag är det VIP och till helgen är det premiär i hela Sverige. | |
| ska på båda premiärdagarna | |
|
Min åf slopar VIP-visningen pga av att dom som inte blir bjudna blir sura... Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. |
|
| Kollade in F30 idag, såg mkt bra ut. Ska bli intressant att se hur mycket stenskott den böjda motorhuven drar åt sig. | |
| Nya 3an finns att beskåda på Förenade bil i Malmö och från torsdag ska de gå att boka provkörning. ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.