|
|
|
|---|---|
|
Länk Fordonsår 2001 enligt annons och fordonsregistret Kan väl omöjligt vara en årsmodell 2001? | |
|
Bilen är byggd 1998-10-22, så knappast. Första dagen i trafik i Sverige: 2001-05-17 Spec: Type 535I (EUR) E series E39 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M62/TU Displacement 3.50 Power 180 Drive HECK Transmission AUT Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod.date 1998-10-22 S320A MODEL DESIGNATION, DELETION S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW S428A WARNING TRIANGLE S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT S670A RADIO BMW PROFESSIONAL L801A GERMANY VERSION S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET S937A REQUEST CD-ROM ON DELIVERY S202A STEPTRONIC S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) S280A LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING S438A WOOD TRIM S520A FOGLIGHTS S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S540A CRUISE CONTROL S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING S555A ON-BOARD COMPUTER S473A ARMREST, FRONT S602A ON-BOARD MONITOR WITH TV |
|
| mm tänkte precis skriva samma sak, import från tyskland. Men konstigt att det inte står import hos vv? | |
| Min bil är också importerad men det står inget om det på Transportstyrelsens sida heller. | |
| men den har ju varningstriangel..... ahmagad :D | |
|
Jag har för mig att det inte står om den är importerades av en firma Rätta mig om jag har fel Ha deT |
|
|
Tycker inte utrustningen är särskilt märkvärdig, dock absolut trevlig, men jag vet å andra sidan inte vad "exclusive edition" innebär, eller om det är något säljaren själv hittat på? Svårt att lita på en sådan säljare, när han uttryckligen skriver att bilen är svensksåld, när det uppenbarligen inte är sant. It's better to burn out - than to fade away. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.