|
|
|
|---|---|
|
Besiktade bilen idag och trodde jag skulle få gå hem då ett hjullager var tvärslut utan att jag har märkt något, måste ha gått fort då ingenting märktes då jag böt däck i höstas och nu kunda man vicka på hjulet 5-10 mm :O Som jag har förstått det så kan man inte byta bara hjullager utan man måste byta hela navet. Har en 330 XI -04:a och har hittat ett nav men det passar tydligen inte till XI, nån som vet var man kan få tag i passande nav eller är det BMW som gäller och vad kan det tänkas kosta? Jonas | |
|
Hör med dessa Länk Tycker de har det mesta om du har tur kanske de har till din. Bra service också. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Här brukar de flesta BMW-originaldelar (och "pirat") finnas. Länk Bör ge en prisindikation om vad BMW-handlaren tar. Kolla även Skruvat.se och Ebay.de Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Schiedmann har jag mailat och kollat med, dom svarade och ville ha mitt reg nr så får se vad dom kan skaka fram, framnav med nytt lager kostar ca 600:- hos dom till en vanlig icke XI så får se vad dom vill ha till en XI... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.