|
|
|
|---|---|
|
Fått en ny nyckel till 325:an. Men den ska tydligen initieras på något sätt. Har surfat runt här på AP, men inte hittat vad som ska göras. En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. | |
| Ska inte dom på BMW göra det? | |
|
Det var bilhandlaren som jag köpte bilen av som ordnade fram en ny nyckel och han sa att man skulle initiera den på det sätt som står i instruktionsboken. Men jag kan inte hitta något om detta. En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
|
Ok, Konstigt,när jag beställde en ny nyckel på BMW så fixade han det direkt tog ca 3 min |
|
|
I instruktions boken på. Sidan. 16. Nya eller extra fjärrkontroller med integrerad nyckel. Beställes hos din BMW - återförsäljare. Då kan man även komma och få en nyckel Integrerad. Kanske mot en liten peng. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bör väl kanske vara en liknade procedur som på tidigare modeller. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Det var bara att sätta i nyckeln så fungerade den. Att jag undrade var att centrallåset inte fungerade, men efter detta så hoppade det igång :o) En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.