|
|
|
|---|---|
|
Länk /Anders | |
| Blir klart intressant att se hur den blir. | |
|
Jag har väntat på att det ska dyka upp lite spionbilder på F15. Är det våren 2013 som gäller? München |
|
| Enligt länken presenteras den sent 2013 som MY14. | |
| x5 har verkligen blivit en framgångssagaför bmw.. betyder att x6 kommer året efter eller?? | |
| X6 LCI står väl runt hörnet, med X6 M50d i spetsen så jag tror att karossen får ytterligare nåt år innan ett nytt monster presenteras ;-) | |
| En sådan blir det istället för nuvarande E70. Man kanske skall boka en! | |
| Länk när man pratar om trollen. X6 LCI och X6 M50d | |
| x6 lci blev riktigt fin.. ska bli kul att läsa tester om m50d.. men kolla på namnet bak visst ser det lite fult ut.. X6 M50d i samma veva | |
| Ja, läckra LED lampor och i övrigt en fräsch LCI av annars fet BMW modell. Tur i oturen med modellbeteckningen, kunde ju också varit "X6M550id3.0sportxDrive" eller nåt haha | |
|
Älskar nya X6 LCI M50d! Mumma! 381hk, 740nm, 0-100=5.3s, 0.77l/mil blandad körning! Mumma! Undrar om performance paketen passar på nya LCI? |
|
| Länk X6M LCI är mumma | |
| Fasen svårt mellan X6M LCI och X6 M50d LCI... X6M är ju fetare men slukar soppa som en ångvält. M50d har grymt prestanda och bra förbrukningen. Även om X6M är klart snabbare och bättre på bana.. Fasen svårt! En av varje? | |
| Hade det inte vart för att det inte ser ut att vara några dimljus på M-modellerna hade jag beställt i morgon! ;) | |
| Anders, Är det en sådan du ska ha nu när jag köpt din X5:a? ;) | |
| De verkar inte ha uppdaterat instrumenten, fortfarande den gamla röda displayen mellan mätarna! Körde en X6 för ett tag sedan och den detaljen kändes gammal och billig. Är ju samma display som på utgående 3-serien... ! Känns inte OK i så dyr bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.