|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det finns någon sida på nätet som kan ha sånt? Ska koppla in stereon i det befintliga elsystemet och jag hittar inte vart alla kablar går! Ska det vara på det viset?! | |
|
Har tyvärr inget elschema till dig men... Frågan är om man vågar lita på kablar till just stereon, där brukar "händige Harry" ha varit framme. Mät upp istället! Är du osäker så fråga. /Kristian |
|
|
det är som så att det är ifrån originalstammen med kablar som jag hade tänkt att koppla, vad jag kan se så är det kopplat från den från förra stereon! |
|
|
Vilka kablar är det som du inte vet vart dom går? Vilka har du hittat? Matning, jord, tändning.... /Kristian |
|
|
jag har hittat alla kablar! högtalarkablarna har jag luskat ut vilka det är. Sen är det resterande kablar, ca 5-7st som jag inte vet vart de tar vägen... Vet du hur färgerna är original till matning, jord och tändning? |
|
|
Jag är inte säker på att det finns här men kolla så får du se om du hittar något. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
tyvärr så funkade inte bilderna för mig, saknar jag något plug-in kanske? ominstallerade Xp nyss så allt har försvunnit för mig. |
|
|
Ok. Du behöver nog ladda ner Acrobat Reader. Det är ett gratisprogram som du hittar här. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
jaha... det är pdf-dokument, då förstår jag att det inte funkade för mig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.