|
|
|
|---|---|
|
Precis som rubriken lyder så undrar jag om denna front är något att ha? Länk Skillnader på denna och en riktig M-front. kvalité osv? | |
| Identisk front kostar ca 1400 inkl frakt på ebay.de... | |
| Identisk med den eller en original M front? | |
|
850 pix. Hemkört till dörren: Länk Inget fel på kvalitén alls, köpte en till min E36: Länk /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Okej tack så mycket. Men att skicka efter från ebay och tyskland är väll inga problem? Betalning kör man via paypal lättast ? |
|
|
Har aldrig varit några problem med att handla på tyska eBay. Köp från en firma som funnits ett tag, betala med paypal. Det brukar ta ett par tre dar, sen knackar de på dörren med din leverans :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| Tack e30 cabbe :) | |
|
Kör själv med Glasfiber och absolut inget fel. Bra passform osv. Tycker det är onödigt att betala så mycket mer för det andra. Ser ingen skillnad när du tittar på dem när de sitter på bilen. Sen ang hållbarhet har jag inget att klaga på. Kört på en katt i 140 km/h och den höll. Ett Rådjur i Höstas i 120 km/h på motorvägen. Skärm och lite annat smått och gott gick sönder, men spoilern höll och sitter på fortfarande. Enda de fick göra efter rådjuret var att lacka om den. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| Glasfiber är de inge fel på men föredrar abs haft båda delarna! glasfiber är ju som sagt stenhårt så en kissekatt kan jag tänka mig blev mos. | |
|
Tror knappt du hittar M-front kopior i glasfiber längre, varför man nu skulle vilja ha glasfiber framför plast. Glasfiber är typiskt för speciella kjol-kit i små serier, då det blir för stora investeringar att tillverka verktyg till plastgjutning. 850 kronor ink frakt är ju otroligt billigt för en front. Tror skrotarna tar minst dubbelt så mycket. Lacken kommer kosta mer. Köpte själv en e-bay front förra våren från ITC 24. Kanonnöjd med passform och kvallite. Handla på. Du kommer bli nöjd. |
|
|
Jag tänkte mest på denna som han ville ha eller köpa på Ebay räcker länge. Varför köpa dyrt som poker. Handla på :) Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Tack för alla svar, det här låter lovande! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.