|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har en sportinredning till salu: Länk Har dock inte fått något vettigt svar. Är priset verkligen för högt? Betalade flera tusen mer själv, och när jag kollade på eBay m.m. så ligger liknande paket högre i pris t.o.m. i Tyskland. Eller är det efterfrågan i Sverige som är noll.. NÅGON borde ju sitta med standardstolar och vilja byta tycker jag.. | |
|
Det är väl helt enkelt väldigt liten efterfrågan på inredningar till E91. Jag tror nog aldrig jag läst om någon här som bytt. De flesta som ger sig på projektet att byta inredning brukar vilja ha skinnklädsel. ------- //Lövet |
|
|
Håller med Andreas - de få som byter, vill garanterat ha skinnklädsel. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Hmm så kan det vara förstås, jag har aldrig gillat skinn så jag tänker inte ens i dom banorna.. blir så jäkla varmt på sommarn när bilen stått i solen ett tag =) | |
| Ingen efterfrågan i princip , sluta med att jag fick sälja min inredning för 1500!! De var beigetskinn sportstolar dock till e39 men väldigt fint skick! Så om du får hälften mot vad du begär så grattis :) | |
| Hade jag haft en e90 med std.stolar hade det varit intressant. Har faktiskt aldrig sett några kompletta inredningar på annons. | |
|
Sigge.. ja 1500 släpper jag dom inte för iaf =) Har sänkt priset två gånger.. bara se här: Länk Och då är det utan dörrsidor i rätt färg. Kanske ske pröva eBay.de istället när jag tänker efter, Schenker fraktar väl till Tyskland rätt så billigt? Någon som skickat stora grejer till Tyskland någon gång? |
|
| Nee jag hade de stog på jobbet var tvungen att bli av med de och ja prova ebay :) goodluck! | |
|
Fast ingenting säger ju att de säljs för 2100 € bara för att det annonseras för det. ------- //Lövet |
|
| Är den modellen inte lite för ny för att ha börjar få ägare som vill ändra och styla om? | |
Verdi |
Har du en M-sportratt till salu så köper jag den. |
| Verdi, ingen ratt tyvärr.. | |
|
Vill man sälja så tävlar man ju mot skrotenpriser, vet inte vad de kostar där. Är nog inte så många som kan motivera de pengarna, samtidigt som sportstolar inte verkar helt ovanligt i e9x. |
|
| Lägg ut dem på ebay.de | |
|
Ska tydligen inte vara helt enkelt att byta från standard till sportstolar. Justeringen av sidostöden kräver modifiering av kontaktstiften och ev. omprogramering hos BMW för att fungera. Kanske därför många drar sig för att köpa dem. Lättare att köpa en bil som redan har sportstolar (och då får man oftast M-chassi och sportratt med som ingår i Dynamic-paketet). Alternativt får det vara väldigt bra pris eftersom omprogramering kan kosta en del och att det inte är skinn/eller delskinn. |
|
|
Pew: det krävs inte omprogrammering. Man bryggar två stift i kontakten, extra stift o instruktioner medföljer. Går på fem minuter, så det stämmer inte det du skriver - mer än att folk kanske TROR att det är så krångligt som du trodde. Och Ang skroten så får man betala sexsiffrigt där. Letade i ett år innan jag hittade dessa. |
|
|
Femsiffrigt ska det va :-P |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
prova byta dom mot nånting på någon bildemontering om du någon gång behöver grejor därifrån. tror att många som letar inredningar börjar där. även försäkringärenden så dom är nog inte omöjlig att ha o göra med. |
|
Ok! Fanns en tråd om det här på AP där det var problem i varje fall och BMW hade sagt att de behövde programmeras. Kan ju varit andra orsaker kanske. Det var bara en teori utifrån det jag hade läst. Du får kanske lägga till i annonsen att det är enkelt att byta från standardstolar och att du eventuellt kan bistå vid montering om du vet hur man gör. |
|
|
Pew: Jag var osäker själv innan jag köpte dom så det var därför jag försäkrade mig om att det går. Det är plug and play. Men det var dumt som du skriver att inte nämna det i annonsen. Jaja den som lever får se, DPD tar 200 euro för frakten till Tyskland så det är ju ebay.de känns som ett hett alternativ. Låter annonsen brinna ut bara.. |
|
| Letar efter en E91 själv. Skulle jag hitta en som har allt jag vill ha utom sportstolar så kanske jag hör av mig till dig. För sportstolar är ett krav. Dock hade jag föredragit skinn eller åtminståne delskinn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.