|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag haft bilen i 2 månader och idag så hissen till insynsskyddet fastnat halvvägs upp. Någon som vet om man kan göra någon någon återställning eller är det bara att lämna in till BMW. Någon mer som har problem med att vindrutetorkarna låter? /Nicklas | |
|
Hur menar du låter? Fram eller bak? Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
| Prova med att öppna glasluckan( och därmed insynskyddet) med fjärren, då fick jag mitt insynsskydd att återgå vid stängning när det en gång stannat i öppet läge när jag stängde hela luckan. | |
|
Freude am Fharen, ditt tipps löste även problemet på min bil :). Crail: Det är fram när vindrutetorkarna går ner som det låter. Låter som gummit är 100 år gammalt. Jag ska in med bilen på tisdag för instrumentpanelsbyte och jag har även påpekat att det låter om torkarna. |
|
|
Så bra, jag tror den kan ställa sig i detta läge om man av misstag lyckas komma åt fjärröppningen samtidigt som man öppnar luckan manuellt. När det gäller vindrutetorkarna är de normalt knäpptysta. |
|
|
Instrumentpanels byte... Kommer detta sig då? Blogg för er med stort bilintresse: Länk |
|
| CD:en la av efter första dagen gick varken spela eller få ut skivan så min återförsäljare beställde hem en ny men bytet gick inte riktigt som planerat, det blev ett märke i panelen. Så därav detta instrumentpanelsbyte. | |
|
Hej, Mitt insynsskydd knarrar väldigt mycket, speciellt när jag kör över ojämnheter i vägen. Är det någon annan som upplever likande problem och hittat någon lösning? Ursäkta om jag lånar tråden lite. /Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.