|
|
|
|---|---|
|
Länk /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) | |
| Ser riktigt fin ut och rikligt utrustad. Har du provkört en 535D? Tror du köper den om du gör det.... | |
|
Registreringsnummer: XSW610 Fabrikat: BMW 535D LIM Färg: LGRÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 2006 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WBANC91070B766714 Typgodkännandenummer: e1*2001/116*0230*07 Typgodkännandedatum: 2005-11-24 Senaste EU-regbevis del 1: 2009-05-08 Senaste EU-regbevis del 2: 2009-05-08 Fordonsstatus: I trafik (2009-05-08) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej Antal ägare: 3 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 2006-03 Producentansvarig: 556313-5002 I trafik första gången i Sverige: 2006-04-18 I trafik första gången i utlandet: Automatväxel Aktiv styrning Släpvagnsanordning, avtagbar Sidoairbag f bakpassagerar BMW LM Fälg M dubbeleker 135 Stöldskyddsanläggning Bortfallat, modellbeteckning Komfortåtkomst M Sportpaket Shadow-Line Varntriangel och förbandspaket In-/utvänd. speglar m. nedbländ.autom Innerbackspegel automatisk avbländade Ädelträutrustning Burkhållare Benämning (EPC) Komfortsaete med minne Nedfaellbart baksaete Isofix-System Stoluppvärmning förarsida/passagerar Sätesuppvärmning bak Stralkastarspolare Parkeringsavståndskontroll (PDC) Xenon-Ljus Adaptivt kurvljus Belysningspaket Helljusassistent Navigationssystem Professional Head-up display BMW Night Vision Förberedelse mobiltelefon m Bluetooth HiFi-system Professional DSP Förberedelse BMW 6 CD-växlare Area-Code 2 för DVD M sportchassi M läderratt M aerodynamik-paket Individual glasering solskydd Takhimmel antracit Utförande för kallt klimat Extra-Export tankning Aterförsäljarslista Europa Korsvis manövrering utgår Bruksanvisning svenska Halvljusautomatik-koppling Navigation access request,country-spec. Styrning COP Karossytsskydd Klimatautomatik Hastighetsreglering Kilometerräknare Sprak tyska |
|
|
Hej Henke006 :) Ser riktigt fin ut.....Köp Provkör och du vill ha :)) Mvh Mathias |
|
|
Varför står det - Språk Tyska. det är ju en svensksåld bil /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) |
|
| Tror inte röststyrning finns på svenska men jag är inte hundra. | |
|
Klart fet! Gillar den skarpt! Tycker du skatten,förbrukningen är ok så köp den! Har testat en likadan och den går riktigt bra!Mycket kraft! Kör man för fort så hinner ingen se bilen;) |
|
|
Provkör inte från att du vet att du har råd :-) Kostar en del i skatt 500 i månaden försäkring lika så Lycka till Ha deT |
|
|
Alla Sv-sålda BMW fram till omkring 2008 har Tyskt språk med ett fåtal undantag. Numera kan man få Svenska fast en hel del handlare beställer bilarna med Engelskt språk ändå. Det senare troligtvis för dem har dålig koll. Mvh Stephan |
|
|
Undrar om Herr Gaspedal fick sin bil såld Länk Tror på senaste tid hade han ungefär samma pris, det var en -08:a med ännu bättre utrustning men ca. 15tmil. För +200tkr skulle jag försöka hitta en facelift iaf. Mvh Ubbe |
|
| Kanske köpte han den för bilen är borta när man klickar på länken :))) | |
|
Henke006>> Var det du som köpte den? |
|
| Ja tror att länken sluta att fungera när han uppdatera annonsen men hittar den inte på Blocket nu heller så kanske han fick den såld. | |
|
Om man googlar regnr så får man en träff på byt bil där står den som en 06a ? k3 bmw cs#8231 |
|
|
sorr, läste fel, fick för mig att det var en 08a. k3 bmw cs#8231 |
|
|
Jag har inte haft nöjet att köpa nån bil än. Ville mest veta vad ni tyckte. Jag är riktigt sugen på den, det är inte ofta man hittar 535 med night vision. Hade jag haft cash så hade jag nog redan köpt den men måste låna upp ca 140 k så jag har inte bestämmt mig än /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) |
|
|
Ja en svensksåld med så mycket utrustning kan inte vara vanlig. En bil som man skulle kunna skriva "fullutrustad" på i annonsen till skillnad från alla annonser man ser där folk verkar tro att bilen är fullutrustad om den har skinn och elhissar... Vad är det den saknar? Adaptiv farthållare och sån avkörningsvarning? Nypris på den var nog inte helt gratis. |
|
| Har du köpt den, verkar såld? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.