|
|
|
|---|---|
| Som rubrik, vart finns hålet för att stopppa i en bult för att låsa svänghjulet? | |
| Länk | |
| Länken visar bild på var. Straxt över startmotorn | |
| Gäller detta 320 diesel? Tyckte mig inte finna något där när jag letade,.. | |
|
Ja det är 320 diesel. M47 och M47tu motorn. Det sitter en plugg i hålet |
|
| Vad ska du göra för något? | |
|
Fan vad bra! bara ut och spotta i nävarna igen då. Av ren nyfikenhet, hur klickade du dig fram till den bilden du länkade till? |
|
|
Länk Den länken kan säkert hjälpa dig ibland |
|
| Sedärja!!! Hur klickade du sedan? | |
| Först modell typ sedan vilken motor sen väljer du vilken kategori ja tog motor och sedan kammaxklar sen finns olika instruktioner där | |
| Någon som kan uppdatera? Länkarna e döda. Står i garaget men huttar fan inte vart hålet är. | |
| Gjorde till slut en fulvariant och låste svänghjulet i ett servicehål undertill (med risk för att skada det). Verkar som att startmotorn måste bort för att komma åt det ställe där man egentligen låser motorn. | |
|
Hmm, länge sedan.. Kommer inte ihåg exakt men hålet sitter upptill till på vänster sida (typ "klockan 10) har jag för mig. Tog inte bort startmotorn. Kom åt från undersidan med flinka fingrar och en som assisterade vid motorutrymmet.. Kommer inte ihåg om jag tog bort ngn växellådsbalk för att tippa ner maskinen lite.. Ska du byta multiremskiva? :) |
|
| Lyckades byta remskivan igår, jepp... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.