AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.982

Duktig verkstad i Nordöstra skåne?

Visa användare
275
royalcruiser
BMW 540iAT -94 E34 Alpinweiss III

BMW 750iA -96 E38
Ascotgrűn
Hej!

Softclosen till bakluckan på min 740 har lagt av så att luckan ej går att stänga helt. Har varit runt hos ett par verkstäder men ingen vill ta i det.

Finns det någon duktig BMW-kunnig verkstad i NÖ skåne inom rimligt avstånd från Hässleholm och som inte dubblar timpengen när det är frågan om en 7:a?

/Kristian
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Nenne som driver Autoteknik i Fjälkinge.
Länk
Jag har bara hört positivt om honom.
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Annars kan du prova Grantinge Autoservice.
Han har också skruvat en hel del bmw, och är nog betydligt billigare..
Säg till om du vill ha hans nummer.
Visa användare
202
Daniel.J
Skoda Roomster
Segway I170
Segway XT
Nenne är duktig !

/Daniel
Gy
107
Gydell
BMW 325d e91
BMW 318is e30
Boströms Autoservice och Bil & Hussvagnsservice i Hässleholm ska vara kunniga och duktiga på BMW. Tror inte att dom dubblar timmpengen heller :)

Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Nenne i Fjälkinge rek varmt

största möjliga BMW-kunnande,kvalité och service sedan många år!!!! Autoteknik i Fjälkinge Bmw mekaniker med över 20 års bmw kunnande o erfarenhet....
BMW följer inte strömmen..BMW leder en till Autoteknik

Länk
Bi
3.797
Bianca

Gydell

Boströms Autoservice och Bil & Hussvagnsservice i Hässleholm brukar rek Nenne till sina BMW kunder, ifall det är nåt dom inte klarar av,men även annars oxå
Da
222
Daniel N
530D XDrive G31 -18
Som flera redan påtalat så är Nenne mycket kompetent och dessutom trevlig och bra på alla sätt.
Gy
107
Gydell
BMW 325d e91
BMW 318is e30
Bianca

Det roliga är att jag har hört helt tvärt om ;)
Det jag vet är att Bil och Husvagnsservice har många års erfarenhet av att skruva BMW och att många hässleholmare använder sig av dom och är nöjda.

Far och son Boström tävlingskör med BMW och är således duktiga dom också.

Nenne är säkert duktigt, men jag tror absolut att det finns kompetenta verkstäder i HLM också om nu inte TS vill åka så långt för att få bilen lagad =)

Visa användare
275
royalcruiser
BMW 540iAT -94 E34 Alpinweiss III

BMW 750iA -96 E38
Ascotgrűn
Tusen tack för alla svar! Bil och Husvagnssevice borde jag ju kommit att tänka på själv, men ibland behöver minnet en spark i rätt riktning . . . .
Klarar de inte ut det så får det bli fjälkinge!

/Kristian
Jag rekommenderar också Börje på Grantinge Autoservice duktig, mycket service minded (har blivit både hämtad och lämnad i Hässleholm när jag inte haft egen skjuts=) och bra priser. Jag har haft alla mina på ytterligare en numera såld 540 hos honom för diverse olika arbeten.

Mvh Stephan
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Stephan: Det är ju du med alla 540..
Vi har träffats i Grantinge i höstas..
Jag hade ju lätt valt Grantinge framför Bil och husvagn, alla dar i veckan!
Bi
3.797
Bianca

Gydell..

Min jobbarkompis blev ombedd av husvagnsservice att lämna sin BMW till Nenne istället.det var i somras...
Bi
3.797
Bianca

Tvärtom? så du menar att Nenne skulle rek folk att lämna sina bilar till Bil&Husvagnsservice istället?!!!
Du kan inte mena på fullaste allvar:):):):)
Inget ont om B&H..dom är säkerligen oxå duktiga o kompetenta..menade inget negativt..de lät bara lite komiskt..
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Visst låter det komiskt :)
B&H kan så klart inte jämföra sig med Nenne när det gäller bmw..
Det är det nog inte många i skåne som kan.
Gy
107
Gydell
BMW 325d e91
BMW 318is e30
Bianca

Det är bara vad jag har hört, sa inte att det skulle vara någon fakta! Det är väl så det oftast är, men skaffar sig en bild utifrån hörsägen. =)
Dock vet jag av egen erfarenhet att B&H iaf kan serva och utföra reprationer utan Nennes expertis ;)

Royalcruiser: Lycka till med bakluckan!

Na
199
Natas
E61 530 - 06
Bil & Husvagnsservice - alla dagar i veckan!
Mkt kompetenta, trevliga och framför allt ett mycket bra jobb till humana priser!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.