|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Seriöst, betala mer och köpa en nyare 335d. Lönar sig i längden men månadskostnaden för finans blir inte mycket mer. | |
Verdi |
Eller kika på välutrustade 330d. Min går sannerligen inte illa med ett litet chip (~280hk). Och xDrive är inte dumt i vårt klimat. Helt annan stabilitet än en i praktiken "enhjulsdriven" 335:a. :) Skulle nog inte byta min mot någon av de där du länkar till. Min är en -08:a som gått 9200 mil och den har mer utrustning än båda de där två. Fast den har inte M-pkt tyvärr. Fick den för 219' för 5 månader sen. För 20' skulle jag kunna fixa i princip fullt M-pkt. Spoiler fram & bak, instegslist, ratt... Går att beställa från Tyskland till ok pris. |
|
Håller med dig Verdi i ditt föregående inlägg.. Det e skillnad på fabriksmonterat o eftermonterat Mpkt..är det inte oxå taket o nåt mera som är annorlunda? |
|
Verdi |
Visst är det skillnad på eftermonterat och original. Mest känslomässigt dock. Svart innertak på M-pkt original tror jag. Och M-chassi, men inte på modellerna med xDrive. Fast jag har ju panoramatak på min så bortfallet av svart innertak tycker jag inte skulle vara så farligt. I övrigt är det nog ingenting. Det är väl plasten utvändigt, instegslisten, ratten, stolarna, chassit, innertaket... Kan fixa allt rätt lätt utom innertaket. |
|
Ok. Visa mig en välutrustad 330, då får det ju minst vara en -08. Inte silver, och helst inte helt nyimporterad.. |
|
|
Tycker du ska hålla dig till 335..känns dessa 2 bilar de minsta osäkert,så vänta lite..när man minst annar de så dyker just den där bilen upp..själv letade jag i 5 mån,och det var i Tyskland..hade jag letat här hemma,så hade jag hunnit bli pensionär. Du kommer bara ångra dig..det e vad jag tror |
|
| Verkar som att du köpte den gråa. Bra val och grattis. :) | |
|
Det gjorde jag, tack :) Jag är väldigt nöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.