AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
7.640

Bilköp nästa vecka. Beslutsångest..

Sida 3 av 3
Seriöst, betala mer och köpa en nyare 335d. Lönar sig i längden men månadskostnaden för finans blir inte mycket mer.
Verdi
Eller kika på välutrustade 330d. Min går sannerligen inte illa med ett litet chip (~280hk). Och xDrive är inte dumt i vårt klimat. Helt annan stabilitet än en i praktiken "enhjulsdriven" 335:a. :)

Skulle nog inte byta min mot någon av de där du länkar till. Min är en -08:a som gått 9200 mil och den har mer utrustning än båda de där två. Fast den har inte M-pkt tyvärr. Fick den för 219' för 5 månader sen.

För 20' skulle jag kunna fixa i princip fullt M-pkt. Spoiler fram & bak, instegslist, ratt... Går att beställa från Tyskland till ok pris.
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Håller med dig Verdi i ditt föregående inlägg..
Det e skillnad på fabriksmonterat o eftermonterat Mpkt..är det inte oxå taket o nåt mera som är annorlunda?
Verdi
Visst är det skillnad på eftermonterat och original. Mest känslomässigt dock.

Svart innertak på M-pkt original tror jag. Och M-chassi, men inte på modellerna med xDrive.

Fast jag har ju panoramatak på min så bortfallet av svart innertak tycker jag inte skulle vara så farligt.

I övrigt är det nog ingenting. Det är väl plasten utvändigt, instegslisten, ratten, stolarna, chassit, innertaket... Kan fixa allt rätt lätt utom innertaket.
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Ok.
Visa mig en välutrustad 330, då får det ju minst vara en -08.
Inte silver, och helst inte helt nyimporterad..
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Tycker du ska hålla dig till 335..känns dessa 2 bilar de minsta osäkert,så vänta lite..när man minst annar de så dyker just den där bilen upp..själv letade jag i 5 mån,och det var i Tyskland..hade jag letat här hemma,så hade jag hunnit bli pensionär.
Du kommer bara ångra dig..det e vad jag tror
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Verkar som att du köpte den gråa. Bra val och grattis. :)
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Det gjorde jag, tack :)
Jag är väldigt nöjd.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.