|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
och här blir det riktigt snyggt: Länk ------- //Lövet |
|
|
Jag vet att tak och så är mörkt, men jag har så otroligt svårt för när panelen och mattorna (alltså inte iläggsmattorna utan de andra mattorna/sidorna) är ljusa. Men det är ju min personliga smak, inget som ska påverka ditt bilval =) Jag har själva Dakota oyster, så allt är svart utom stolarna och skinninläggen i dörrsidorna. |
|
|
Ja, Dakota oyster är riktigt snyggt. Tyvärr är det lite svårt att få alla detaljer precis som man vill, när man letar begagnat. Man får gå efter det som känns viktigast, och sen efter skicket så klart.. |
|
| Jag vet. Jag hittade precis det jag ville, men jag fick kompromissa lite med motorn istället. :) | |
| Inga problem att hålla ljus inredning fräsch, iaf skinnet. Men man får putsa då och då. Men å andra sidan vet du då att bilen är ren | |
|
kollar man utrustningslistan på den blå, så saknas det larm.. s302a. Kan det verkligen stämma att den saknar larm?? Eller ingår det i något annat paket? Säljaren skriver ju i annonsen att den har det.. Färg LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Stoldynor LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Produktionsdatum 2007-07-30 I trafik första gången i Sverige: 2011-01-19 I trafik första gången i utlandet: 2007-08-09 S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatväxel S217A ACTIVE STEERING Aktiv styrning S2MEA M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T. BMW LM Fälg M dubbeleker 194 S313A EXTERIOR MIRROR PACKAGE Ytterspegel nedfällbar S319A INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL Integrerad unviersal fjärrmanövrering S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Bortfallat, modellbeteckning S322A COMFORT ACCESS SYSTEM Komfortåtkomst P337A M SPORTS PACKAGE M Sportpaket S402A PANORAMA GLASS ROOF Panoramatak elektrisk S418A LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE Bagagerumspaket S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Innerbackspegel automatisk avbländade S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Svankstöd förare och frams.passagerare S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Förvaringspaket S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4ADA INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE Interiörlister alu längsslipade, fint S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Skjutbart armstöd fram S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptivt kurvljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S541A ACTIVE CRUISE CONTROL Adaptive Cruise Control S563A LIGHTS PACKAGE Belysningspaket S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S620A VOICE INPUT SYSTEM Röststyrt uppringsningssystem S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. Förberedelse mobiltelefon Business S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi-Högtalarsystem S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6FLA USB-/AUDIO INTERFACE USB-/ljudgränssnitt S704A M SPORT SUSPENSION M sportchassi S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M aerodynamik-paket S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Högglans shadow line S761A INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING Individual glasering solskydd S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Takhimmel antracit P7R7A INNOVATIONSPAKET Innovationspaket P7RSA COMFORT PACKAGE Paket Comfort S7XAA M LEATH.STEERING WHEEL W.PADDLES/MULTI M-läderratt+paddel+multifunktion L801A GERMANY VERSION LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning tysk S8SPA COP CONTROL Styrning COP S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Exterieurdelar in vehicelfärg S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska |
|
|
Tyska bilar saknar ofta larm Jag hade gärna haft den tyska men ljudet i en bensinare som får jobba saknar jag som kör råoljemotor iofs ett härligt drag men trist ljud Ha deT |
|
|
Vill någon sno din bil så avskräcker knappast ett larm. Försäkringen täcker ändå. |
|
| Clownnäsan=larm | |
|
visst har den väl clownnäsa.. kolla länken i mitt första inlägg, och säg vad ni tror.. |
|
Verdi |
Men är larm så vanligt numera? Jag har inte haft larm på någon av mina tre E9X. Tycker de är för dyra rent generellt. Bättre att lägga 50' till och få en nyare LCI. Den här får du säkert för 300' jämnt. Länk Har varit ute sen november... |
| Jag har haft "Clownnäsa" i bägge mina E9*. Och larmet tycker jag är väldig bra. Hade frugan och dottern i bilen och råkade låsa bilen när jag gick ut. Då började bilen larma nästan direkt. Mycket känsliga rörelsesensorer i bilen och det är ju bra. I Lexusen kan jag stänga av rörelsesensoren och fortfarande ha larmet på och det är ju ännu bättre att man kan koppla bort just bara rörelsesensoren men det gick inte på mina E9* de var på hela tiden. | |
|
Rörelsesensorn kopplas ifrån med två snabba tryck på låsknappen. |
|
| Den sista bilen Lövet länkar tycker jag har en av de fulaste interiörkombinationerna. Brunt/beige läder, svart plast på dörrar/övrig inredning och ljusgrått innertak. Tre OLIKA färger förutom interiörlisterna är inte en lyckad kombination. | |
|
hp: Man lär sig nåt nytt varje dag. :) Får väl testa det på kommande F10. |
|
|
Jag är inte mycket för importbilar annars, mest p.g.a alla skräckhistorier man har hört. Men jag hade ändå valt den blåa! Diesel, fullutrustad, färgkombinationen ja allting är perfekt, förutom att den är importerad. Men har du all historik så är det inga problem. Den ljusa inredningen som den gråa har hade jag inte kunnat leva med, tycker så illa om det att t.o.m en importerad bil går före. |
|
|
svårt val alltså. hade nog valt den blå ändå eller fortsatt leta. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Verdi..den du länkar till har inget Mpkt...Glömde dom montera de på fabriken eller..ser gräsligt o för****igt ut... |
|
|
MEN be BMW kolla garantiåtgärder/historik innan bara,på den blåa.. kan va värt en femhundring eller 300 kr |
|
Verdi |
Jag tycker man ska skilja på importerad och importerad. Min bil är en import. Men den importerades av en firma på uppdrag av den första ägaren, läkare på 50+ år i Stocksund, i Sverige, som sedan körde den i nästan 2 år innan han sålde den privat till mig. Har precis kört 1000 mil sen jag köpte den och har bara behövt byta en lampa. Känns nästan som ny. För mig är det stor skillnad mot att köpa en bil som precis har importerats av en random vimpelhandlare. Även om de bilarna kan vara ok också såklart. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.