AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
9.007

Vad får er att byta bil?

Sida 3 av 3
Fagersten: Sälja bilen pga knarrande inredning? Är väl mer regel än undantag att alla bilar har något som knarrar/knorrar eller gör nåt litet lustigt ljud ibland. Om ett litet knarr från instrumentbrädan eller var det nu kommer ifrån räcker för att du skall avyttra bilen så undrar jag hur det kommer sig att du har kvar din Ford? För jag kan omöjligen tänka mig att Forden är helt knäpptyst, ens på ett "salsgolv". Nej har man sådan extrema krav skall man se sig om efter bilar i den högre prisklassen, läs nya Ferrari, Lamborghini, Maybach eller liknande, dock tveksamt att ens de är helt knarr-fria, räcker med att en kabelstam eller liknande kan rör sig lite-lite i vissa extrem-fall så har man ett störande ljud, om än väldigt sällan...
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
för det första så går jag efter 3-års regeln. dvs byter bil var tredje år, detta för att ja inte ska få flipp och byta ut bilen tidigare "bara för att" eller liknande och av ekonomiska skäl.

för det andra; när jag väl byter ut bilen så skall det vara ngt grymmare häftigare såsigare blablabla.. annars kan jag likagärna behålla bilen jag redan har. =)

E61 LCI dieselPower
300hk+
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.