AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
26.705

sjukt snygg X5M bara 40 Mil

Sida 4 av 4
mmm hyggligt lätt nr att komma ihåg också... antar du tänker på Lantbrukarnas Riksförbund Verdi ? :-)

/Anders
Sjukt fet :D

X5M är min dröm SUV :)

Länk

Länk
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Och nu prissänkt - 995k.
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Riktigt ful.. Förstår inte poängen med en suv med denna typ av fälgar/däck.. Inte bara ful, utan helt meningslös, lustigt att det finns folk som slänger ut pengar på sånt skit! Hahaha! Smaken är som baken! Köp köp! ;-)
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
eh står det inte A1 under ditt nick..du skall nog inte nämna någonting om smak lille vän:)

Ja tänk vad smaken är så olika

/Anders
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Kostar ytterligare 100´papp mindre nu!

Hur mkt mer kan den sjunka tro?
Sjunker den ännu mer så börjar det bli rätt intressant faktiskt...

BMW M-POWER
GI
2.196
GINO
Länk

BMW M-POWER
hmm undrar vad den är värd egentligen... finns ju nästan inga X5M, ännu mindre i den skepnaden.

/Anders
GI
2.196
GINO
Med känsla:

Precis så är det och att det inte finns så mkt likvärdiga alternativ att jämföra med gör ju inte saken lättare heller.

Tror att den kommer att prissänkas ytterligare men man vet ju aldrig om det dyker upp någon som inte har så stort intresse i priset utan bara vill ha bilen...

BMW M-POWER
GI
2.196
GINO
Någon har slagit till tydligen.

Länk

BMW M-POWER
Det var iaf inte jag även om jag var sugen ett tag men den har en väldigt dålig spec när man kollade noggrannare.

/Anders
GI
2.196
GINO
Med känsla:

Var det ganska väsentlig utrustning som skanades eller mest lull lull?

BMW M-POWER
då var den tillbaka hos Shiftgear tydligen Länk märkligt! Står dock ännu kvar på brukar och leasegivare i bilregistret men har nu kommit upp i 533 mil på sista två månaderna.

/Anders
det verkar som att den nya ägaren av bilen upplevde det stressigt att så många tittade och kommenterade bilen så att han vill sälja den direkt...

/Anders
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Juste parkering/garage! Länk
har inte du så stort garage och fin matta din bil Marin? :-)

/Anders
An
100
Anders520dA
520dA Sedan -08
Riktigt häftig kärra, måste vara en av de mer brutala standard-bilarna i landet just nu. 450' i värdefall på endast 500 mil gör den ju nästan till ett kap nu, skulle göra sig bra på uppfarten hemma :-) Men förmodligen skulle den ganska snabbt antingen vandaliseras av någon "militant trädkramare", repas på ICA-parkeringen av någon avundsjuk svensson eller stjälas och hamna österut fortare än kvickt. Kanske den oron nuvarande ägare känner, trist i så fall.
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Nä!!! Jag letar hus men ratar de flesta pga garaget/ej kan få bygglov för lämpligt garage :/
Det där är alldeles lagom tycker jag. :)
ja vore inte helt fel att ha ett sånt stort garage, har också för litet garage trots jag har nybyggt hus men det fick inte plats för mer än ett enbilsgarage tyvärr på tomten. Hemskt att inte folk eg kan få ha en sån bil som de själva vill utan att det skall kännas så här tydligen...

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.