|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk antar det är skapligt dyra mil... /Anders | |
|
Ja den var riktigt LÄCKER 23"Hartge i den mkt snygga Monte Carlo blå...MMMmmmm |
|
| Mkt läcker X5M. Undrar vad ägaren ville åka istället efter endast 40 mil? | |
| Om man kollar bilderna på Shiftgear's hemsida, är den sista bilden tagen hemma hos bilägaren tror ni? Riktigt seriöst att ha en matta under bilen, det är att vårda sin bil ömt. =) | |
| Sjukt grym o läcker bil....!!! | |
| är inte så förtjust i suvar men satan vad snygg den var | |
|
ja särklassigt läckraste X5 jag har sett! /Anders |
|
| Är det bara jag som tycker den är helt smaklös? | |
| Varför inga bilder på interiören? | |
| Helt smaklös!!? va väl och ta i Henrik hehe om du inte har bara Ferrari och Diablo i ditt garage och jämför med? | |
| Haha. Sorry, men jag har aldrig gillat "Monte Carlo Blue" och fälgarna får mig att må illa. | |
| Jag mår också illa. Måste drabbats av avundsjukan ;) | |
| Smaken är som... Antingen är jag 101år på riktigt eller så har ni andra riktigt taskig smak. Jag gillar många bilar i prisklassen >1milj men det här måste vara något av det fulaste. | |
| Jag håller med, jag har aldrig gillat hela SUV-konceptet. | |
|
...eller också Henrik är det så enkelt att vi alla dödliga har olika smak ibland, inte att du är varken 101 år eller vi andra har taskig smak... :-) /Anders |
|
|
Jag tycker historien om ägaren är klart mer spännande än bilen. Köpa bilen, styla den för X antal hundratusen, och sedan sälja den efter 40 mil? ------- //Lövet |
|
|
Helt klart en intressant historia! Hoppas ägaren dyker upp här, skulle bli årets tråd :-) |
|
| Ja, man undrar varför? Kapitalförstöring på hög nivå... men för dom pengarna finns det andra bilar jag hellre har på uppfarten, varför inte en Ferrari F40? Man får en fin sån för 1,2 mille... | |
|
Man får en lägenhet för 1,2 miljoner med, borde han inte köpt en sådan istället? :-) |
|
| Mkt fin bil. Om jag inte är helt fel informerad, så gick den svarta som stod på Novation för strax under 700k. Visst, den hade gått 1000+, men 500k får man mkt annat för. | |
| Företaget som leasar den har ju råd iaf kan man lugnt säga.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.