|
|
|
|---|---|
|
Länk Sjukt billig, vad är haken? USA-import? | |
|
Ingen träff på chassienumret på Google. Inga exteriöra USA-delar i alla fall. Så den är inte "uppenbart" USA-importerad iaf. Carfax ger inte heller nån indikation på US-import, de brukar ju skriva att "det finns historik från USA-på denna bil" i så fall. ------- //Lövet |
|
| Har iofs aldrig sett en Z4M med automat innan... | |
|
Det är inte automat enligt Transportstyrelsen Motornummer: Kaross: Cabriolet (AE) Slagvolym, cm3: 3246 Växellåda: MANUELL 252kW ------- //Lövet |
|
| Nåt skumt är det iaf, bilen bör ligga på 280-300 000:- | |
|
Från utrustningslistan! S855A LANGUAGE VERSION ITALIAN Språkversion italienska |
|
| Ja det kan ju dra ner priset något men är den i fint skick bör det endast vara en marginell prisskillnad jmf med en tysklandsimport...kanske fyndläge på denna :D | |
| uppgraderings läge... ! :) | |
|
Något är skumt . En bilfirma säljer aldrig en bil till ett pris där dom skulle kunnat tjäna 75000 till. Hasse Z4 |
|
|
Ingen som bor i närheten som kan kolla :) /Anderz3 Länk |
|
| Ska kolla upp alla detaljer runt bilen i helgen.. Är allt ok blir de köp i veckan. | |
| Är allt okej är det bara att gratulera! | |
|
Annonsen på blocket är borttagen... /Erik |
|
| I know :) | |
|
Bra RiBBaN_. Lycka till! /Erik |
|
| En annan köpare hann före mig :( sånt är livet :) tror de där var en bra bil för de pengarna. I mina efterforskningar hittade jag inget skumt.. | |
| säljaren ljög mig upp i ansiktet. Bilen ligger nu på blocket för 289 på samma firma. | |
|
Vad var priset i den första annonsen? Vad ljög han om? Vilken firma gäller det? //Anders |
|
|
Tror den kostade typ 205k först :D Är det för bra för att vara sant...osv |
|
| Han ljög och sa den var såld, istället för att bara säga, oj, vi har satt fel pris. Detta trots jag vid två tillfällen pratade med säljaren över telefon :) ogillar när man ljuger, kunde istället sagt som det var. Hur svårt kan det vara? | |
| Priset var 209, det är en italien import. Säljaren förklarade prisättningen var satt efter säsong samt importen. Jag var självklart köpsugen för de priset trots min skepsism runt Italien bilar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.